Del 5

AnneeeeeetM i s s K e i n a p e l - F a s h i o n L o v e -forever young.Untitled
"Okej, packa allt det viktigaste nu så gör jag också det", säger Ulrik. Jag nickar och packar ner lite underkläder, två sovsäckar, vatten, frukt, skönhetsprodukter, kläder osv, resten packar Ulrik ner. Vi har ingen aning om vart vi ska åka bort härifrån och tälta på vägen.
Jag packar in väskorna i bilen och sätter mig sedan jämte Ulrik.
"Redo?", frågar han.
Jag nickar och han drar sin hand på mitt lår.
 
"Ulrik var är vi?", frågar jag sömnigt eftersom jag har sovit en bra stund.
"Trelleborg", svarar han.
"Ojdå, jag har missat mycket. Förlåt att jag inte har sällskapat dig"
"Det är lungt Livan, jag njuter av att se på dig när du sover. Men du? Jag tänkte att vi kanske kunde stanna här över natten, jag börjar bli ganska trött oså också"
"Det låter perfekt, men kan vi inte åka in till stan och kika lite i affärerna först?", säger jag och kollar på Ulrik med mina hundvalpsögon.
"Okej okej, bara för din skull"
Jag ger honom en puss på kinden och ler.
 
Han parkerar bilen i ett parkeringshus och vi kliver ut, det är ganska varmt. Klockan är 4 på eftermiddagen och det vimlar av folk i stan.
"Så vart vill du gå?", frågar han och tar min hand. Att hålla hans hand känns underbart.
"Ehm, dit", säger jag och pekar på Ginatricot.
Han nickar och följer med mig dit.
 
Jag fick med mig endel saker på från stan, Ulrik betalade endel vilket jag tycker var väldigt gulligt av honom. Han är precis som jag vill att en kille ska vara, alltså underbar.
 
Vi sätter oss i bilen igen och rullar vidare för att försöka hitta någonstans att sova inatt, en strand hade varit perfekt. Efter mycket letande hittar vi äntligen en strand utan folk på vilket känns skönt, Ulrik parkerar bilen och vi reser tältet. Jag bäddar med ett stort täcke som ska räcka till båda och en massa mysiga kuddar medans Ulrik går och tar sig ett dopp i havet, jag bestämmer mig för att sällskapa honom och försöker leta reda på min bikini,
"Skit också", säger jag tyst för mig själv när jag inser att jag glömt att packa i någon, bh och trosor får duga så länge. Jag går ner till Ulrik som står med ryggen vänd mot mig, sakta lägger jag mina armar runt honom och kramar om honom bakifrån. Han vänder sig om och granskar mig noga.
"Ja, jag vet.. Jag glömde bikinin hemma", säger jag och skrattar.
Han flinar,
"Du ser ganska bra ut i bh och trosor också", säger han.
Jag puttar till honom. "Bara ganska?", frågar jag.
"Väldigt då, din lilla tjurmaja"
Jag lägger armarna om hans hals och han lyfter upp mig i hans famn, mina läppar möter hans läppar i en härlig kyss, en våg närmar sig oss och drar omkull Ulrik, vi bryter ut i ett skrattanfall samtidigt som jag hamnar över honom.
"Du är så fin", säger han.
Jag blir generad och fnittrar till litegrann.
"Du med"
"Ångrar du att du att vi åkte?", frågar han.
"Nej absolut inte, jag vill inte ha med dem att göra och dessutom åkte jag ju med dig"
"Mmm, och nu kan vi göra vad vi vill"
Jag stirrar på honom.
"Vänta? Jag hoppas inte du menar att vi ska ha sex för det tänker jag inte ha, det är första dagen vi kan vara tillsammans offentligt Ulrik"
Han skrattar.
"Absolut inte, det är inte det första jag tänker på Olivia! Jag menar att jag kan ge dig en kyss precis när jag vill och det vill jag göra nu", säger han och kysser mig mjukt.
 
Jag vaknar upp av att jag ligger på Ulriks bröst, jag stirrar på hans ögonlock som är stängda, han öppnar ögonen och gäspar.
"Godmorgon Livan", säger han hest.
Jag ler. "Godmorgon Ulrikan", svarar jag. Han skrattar.
"Jag har tänkt på en sa Ulrik", säger jag och kramar om hans hand.
Han nickar.
"Nu när vi ändå är ute och åker kan vi inte hitta på något galet? Som att typ flyga till Paris och hälsa på min pappa och bröder?"
Han skrattar.
"Eh, jo det kanske vi skulle kunna göra. Men då måste vi ju flyga dit?"
"Ja, men det är väl inte så himla svårt, jag har kollat upp lite i min mobil och om vi åker tillbaka till Malmö kan vi åka direkt till Frankrike, det går ett flyg klockan nio ikväll"
"Det låter bra, då får vi packa ihop först och sedan ge oss iväg"
"Åh, alltså du är ju bara för underbar. Faktum är att jag älskar dig, men kom ihåg.. Vi är inte ett par ännu", säger jag och kysser honom kvickt. Han skrattar.
"Jag ser oss som ett par iallafall", säger han.
"Okeeeeeey, jag också"
"Puss?"
Jag ger honom några pussar till innan det är dags att bege sig av.
____________________________________________________________________________________________
Mitt lov är över! Har haft ett bra lov.
Skolan är ju somsagt igång igen vilket betyder läxor i stora lass och jag pluggar väldigt mycket men jag ska försöka att slänga in en del då och då men då gäller det att ni kommenterar!!
 

Kommentarer
Postat av: Sofi

Riktigt bra! Mer :)

2013-01-13 @ 00:47:09
Postat av: Kajsaaa

grymt!!! mer :)

2013-01-13 @ 16:58:16
URL: http://believeindreamsforever.blogg.se
Postat av: Em

Grym!! MER!!

2013-01-21 @ 19:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0