Del 8

indie | TumblrUntitledglass, window, pane, drops - inspiring picture on Favim.comMaking Out
Jag sätter mig på Ulriks pakethållare och lägger mina armar om honom, han trampar iväg ifrån skolan. Den ljuva, varma sensommar vinden blåser i mitt hår  samtidigt som jag sitter och ler som ett fån bakom Ulrik. Vi är på väg till hans nya lägenhet. Jag hoppar av cykeln, han ställer den i cykelstället och vi går in i lägenheten. Det är städat och det finns ingenting som ligger och skräpar på golvet, han visar mig runt i hela lägenheten och jag är verkligen chockad.
"Wow Ulrik, jag är impad", säger jag och slänger mig på hans mjuka säng. Överkastet är gjort av sammet, det gör det ännu mysigare. Han lägger sig bredvid mig och drar sin hand genom mitt hår.
"Huh?", muttrar han.
"Det är verkligen jättefint"
"Som du då min fina ängel, jag har saknat dig så mycket"
"Jag har saknat dig också, mest av allt har jag saknat dina mjuka, gosiga och härliga kramar när man behöver dem som mest"
Han ler och kramar om mig hårt men behagligt, han trycker sina läppar hårt emot mina och kysser mig passionerat.
"Kommer du ihåg när du inte ens fick krama mig och nu är vi mitt i ett hångel?", mumlar jag mellan de starka kyssarna.
Han skrattar. "Mm, men jag gillar att du spelade svårflörtad", jag rodnar lite och han får mig att skratta.
"Jag måste nog gå hem nu", säger jag och suckar. "Jag måste passa Julie till halv 7" Han nickar.
"Men om du vill kan du komma hit ikväll? Du kan sova hos mig, jag känner bara att jag vill gosa ner mig i dig", jag skrattar och nickar sedan. "Jag kommer absolut" Han ger mig en kyss innan jag beger mig av hemåt, det tar ungefär 10minuter att gå hem ifrån Ulrik. När jag kommer hem står pappa och Evangeline och väntar på dig.
"Gumman, vart har du varit? Du är sen", säger pappa stressat.
"Förlåt pappa, jag var hos Ulrik en sväng"
"Jasså?", säger han och höjer ena ögonbrynen. "Åhhh, åk nu snälla", säger jag och puttar ut dem från huset.
"Du sover inte hos honom inatt", ropar han. "Du är inte ens 16 Livia" Jag stänger igen dörren och skrattar för mig själv.
"Olivia", ropar Julie från övervåningen.
"Jag kommer"
Jag går upp för trappan, Julie sitter på golvet i badrummet.
"Vill du bada?", frågar jag henne.
Hon nickar glatt. "Okej, fyll badkaret med vatten så kommer jag snart"
 
När hon har badat en stund schamponerar jag hennes hår och duschar av henne. Johan kommer in i badrummet och sätter sig på en pall bredvid.
"Hej snygging", säger jag och han ler.
"Du äääää så snygg Johan", säger Julie.
Vi båda skrattar.
"Är det något speciellt du vill Johan?", frågar jag och möter hans blick.
"Alltså ja typ. Men det är typ känsligt att prata om det", säger han rodnande.
Jag ler. "Du kan snacka med mig om vad som helst"
"Jag vet.. Hur kändes det för dig när du blev av med oskulden?"
"Ehm, det kändes bra typ. Man kände sig stolt och vuxen på något sätt. Är det dags snart eller?", frågar jag.
Han nickar lite osäkert och jag ler. "Gjorde det ont?", frågar han. Jag småflinar lite. "Nej, inte så värst. Men jag vet ju inte hur det känns för killen"
"Har du och Ulrik gjort det då?", frågar han. Jag skakar på huvudet. "Nej, inte än iallafall. Men det var Adam som tog min oskuld"
"Okej, tack för pratstunden", säger han och jag ler. Han reser sig upp och går.
"Johan", säger jag.
"Mmm?"
"Jag älskar dig"
"Jag älskar dig också världens bästa syster"
 
"Daniel och Johan", ropar jag. Båda kommer nerspringande för trappan. "Kan ni ta hand om Julie till pappa och Evangeline kommer hem? Jag ska sova hos Ulrik inatt"
"Visst", svarar dem i mun på varandra.
"Tack mina gullisar. Älskar er", säger jag och ger dem varsin kram innan jag försvinner ut från huset. Jag sätter mig på cykeln och trampar iväg mot Ulrik, just när jag börjar att cykla öser regnet ner, jag ökar farten, blir blötare och blötare och när jag kommer fram ser det ut som att jag har duschat med kläderna på. Jag plingar på dörren. Ulrik öppnar genast.
"Wow. Blött?", säger han och flinar.
"Nej, torrt" Jag går in i lägenheten.
"Vill du låna lite kläder?", frågar han.
Jag tvekar. "Alltså jag känner mig lite ofräsch, skulle jag inte kunna få låna duschen istället?" Han nickar. "Jo, självklart. Eller vill du bada?"
"Ja gärna, jag ska bara ringa till pappa först"
 
När jag kommer tillbaka in till badrummet har Ulrik fyllt hela badkaret med vatten och en massa badskum, han sitter själv i badkaret. Han möter mig med ett stort leénde, jag ler tillbaka.
"Jag tänkte att vi kunde ha en liten mysstund här i badkaret", säger han och blinkar med ena ögat.
"Du är galen", säger jag. "Men jag gillar det", fortsätter jag och drar av mig mina kläder, sedan hoppar jag också i badkaret. Han flyttar sig närmare mig och lägger armarna om mig för att sedan trycka sina mjuka läppar mot mina. Han skvätter vatten på mig.
"Aouch Ulrik, jag fick skum i ögat", säger jag på skämt. "Ojdå, får du väck det?" Jag tar upp lite skum i handen och trycker det i hans ansikte, vattnet skvalpar över badkaret, ner på golvet, jag hamnar över honom, han ser ingenting. Jag kysser hans skummiga läppar och jag känner hans tungspets mot min, en rysning for genom hela min kropp och jag har tusen fjärilar i magen.
"Åh, din skitunge", säger han. "Jag älskar dig"
 
Jag kryper ner under hans täcke bredvid honom i sängen. Jag flyttar mig närmare honom så att jag känner hans varma andedräkt mit mitt skinn.
"Det kan man inte ta tillbaka så du vet", säger jag.
"Vilket då?"
"Att du älskar mig"
"Jag kommer aldrig ta tillbaka det, det är bara ett problem. Älskar du mig?"
"Hmm, ja. Så himla mycket"
"Säg det igen"
"Jag älskar dig"
"Det kan du inte ta tillbaka nu", säger han och skrattar, samtidigt får han mig att skratta. "Jag vill inte ta tillbaka det heller" Hans läppar möter mina i en passionerad kyss, jag drar med honom så att han hamnar över mig, hans läppar drar sig neråt och kysser långsamt min hals samt min bröstkorg, jag stönar till lite.
"Vill du Livia? Vi gör det bara om du vill", säger han andfått.
Jag nickar. "Mer än något annat Ulrik"
 
Han flyttar tillbaka jämte mig och kramar om min hand hårt.
"Hur är det Livia?"
"Underbart, det kändes som att jag väntat i åratal på det där. Din lila snuskullegulle", han skrattar.
"Jag kan om jag vill, godnatt sötnos"
"Godnatt"
__________________________________________________________________________________________
Vad tycker ni? Var så sugen på att skriva så fick till ett hyfsat bra med lite romantik också! Kommentera!:-)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

braa! :)

2013-02-12 @ 15:58:18
Postat av: Anonym

Grymt!

2013-02-14 @ 22:10:18
Postat av: Rebecca

Superbra! Längtar till nästa del :)

2013-02-15 @ 18:39:40
Postat av: Anonym

Mer!!!

2013-02-16 @ 09:31:37
Postat av: Kajsaaa

Grymt mer!:)

2013-02-16 @ 09:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0