Del 21 - rum 52

styleLoggfotonScared.
Jag vaknar upp av att solen steker mot mitt fönster, jag kisar mot klockan. 12.30. "Fan" tänker jag och drar mig sedan upp ifrån sängen. Två nyinkomna sms, ett från Ulrik och ett från Alicia.
"Puss" Från Ulrik.
"Ska vi ses idag? Saknar dig något enormt!!" Från Alicia. Jag skickar tillbaka till båda, jag och Alicia bestämmer oss för att ses i stan klockan 15.00.
 
Jag går ner för trappan och får syn på Daniel, han sitter och äter frukost.
"Jaha du Tyra, sista morgonen med mig" Säger han.
"Ja, alltså shiet vad jag kommer sakna dig. Men du och Hanna kommer få det skitbra, och bara så du vet hoppas jag på att bli faster snart.."
"Haha, det får vänta"
 
Jag kramar om Daniel och beger mig sedan ut på gatorna i Göteborg, vi bestämmer oss för att träffas vid Espresso House och ta en fika.
"Så hur är livet?" Frågar hon.
"Helt perfekt, jag är så lycklig" Svarar jag glatt. "Själv då?" Fortsätter jag.
"Jag måste bara säga detsamma" Hon ser på mig med en konstig blick och jag märker att det är något skumt, hon vill berätta något.
"Har det hänt något?" Frågar jag. Hon bara skrattar. "Är du gravid?" Fortsätter jag.
Hon skrattar och nickar sedan.
"Åh, herregud! Jag är så glad för eran skull" Jag kramar om henne hårt och hon berättar att hon är glad att jag tog det bra.
 
Vi går runt en stund i Nordstan och  med mig hem får jag ett par efterlängtade "Primeboots". När jag kommer hem har pappa precis blivit klar med middagen, jag slår mig ner mitt emot honom och börjar att äta.
"När kommer Ulrik hem?" Frågar han.
"Ehm, jag tror det var idag" Svarar jag. "Och pappa! Det här med gymnasiet.."
"Ja, gumman! Allt är upp till dig"
"Jag tror inte jag ska söka till något"
 
Vi har en lång pratstund om just det och kommer sedan överens att jag inte ska gå gymnasiet.
 
Jag öppnar dörren, klockan är bara 10 på morgonen. Det är Ulrik.
"Hej älskling" Säger han glatt.
"Hej" Svarar jag sömnigt medans han drar in mig i en kram som får mig att smälta. Vi går upp på mitt rum, Ulrik sätter sig i min säng och jag sätter mig bredvid honom.
"Du Tyra?"
"Ja?"
"Jag vet att du bara är 17år, och jag vet att du älskar mig exakt lika mycket som jag älskar dig! Tycker inte du det är dags att vi två försöker hitta någon lya någonstans?"
Jag skiner upp i ett stort och brett leénde.
"Åh Ulrik! Jag trodde verkligen inte att du skulle fråga mig med, det är klart att jag tycker! Jag älskar dig så mycket" Säger jag och kysser honom!
___________________________________________________________________________________________
Dålig uppis vare här ja! Läxor, prov och träningar. All tid går åt det, ska försöka bli bättre här! lovar ♥
 
Kommentera!? :)

Kommentarer
Postat av: Em

Grym!!!!

2012-09-21 @ 16:20:33
Postat av: Anonym

Mer den är ju grym:)

2012-09-21 @ 17:57:11
Postat av: L

Jättebra!:)

2012-09-22 @ 19:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0