Del 7

Timeline PhotosRésultats Google Recherche d'images correspondant à http://s4.favim.com/orig/50/apple-case-cute-iphone-iphonecase-Favim.com-455912.jpgΦωτογραφίες του χρήστη ∞Best kisses on TV, movies and comics
"Godmorgon" Säger han glatt när han ser att jag vaknat.
Jag ler. "Godmorgon"
"Sovit gott?" Frågar han.
"Hur bra som helst, din säng är väldigt skön måste jag säga. Jag hoppas innerligt att det inte blir sista natten jag sover här.." Svarar jag.
Han ler mot mig.
"Vad ska du hitta på idag då?" Frågar han.
"Vet inte riktigt, vara hemma själv antar jag. Familjen åkte ju till London igår"
"Aah, tråkigt att vara hemma själv"
"Njaa, sådär faktiskt"
 
Han dukar fram frukost till oss och vi sätter vid tvn och har en mysig frukost tillsammans, jag sitter i hans stora t-shirt som jag sov i inatt.
"Jobbar din pappa mycket?" Frågar jag.
"Ja, väldigt mycket. Han är inte hemma mycket, men jag klarar mig bra"
"Är det inte tråkigt?"
"Jag har inte ont av det, men visst skulle det vara kul och få mer tid med pappa"
 
Jag byter om och Ulrik skjutsar hem mig, han kramar om mig innan vi tar farväl av varandra. Med ett leénde på läpparna går jag in.
 
Jag sätter mig vid datorn men innan jag hinner logga in på Facebook vibrerar det i min telefon, tre sms från okänt nummer.
"Stick" "Hatar dig din bitch" "Låt honom vara förfan, han är min"
Jag förstår direkt att det är Hannah från igår, jag suckar och lägger ifrån mig telefonen. Flera spammeddelanden skickas men jag orkar inte läsa dem.
 
Två timmar senare har det inte slutat, det är på facebook, instagram och överallt just nu. Jag försöker trycka undan det men det går inte, istället lägger jag mig med huvudet i kudden och börjar att gråta, samtidigt skickar jag iväg ett sms till Ulrik. "snälla kom till mig, jag klarar inte av detta" "kommer dirr" Svarar han och efter bara några få minuter plingar det på min dörr. Jag springer ner för trappan och öppnar.
 
"Ulrik, jag klarar inte av detta" Säger jag snyftande.
"Bara bry dig inte"
"Det går inte"
"Jag förstår det, men försök"
Han ger mig en mjuk kram men jag krångar mig ut ur den och han ser väldigt förvånad ut.
 
"Jag tror det är bäst att allting vi påbörjar tar slut här.." Säger jag med en gråt i rösten.
"Vi har ju inte börjat på något ännu"
"Bra" Snyftar jag.
"Jag ger inte upp om dig, jag kommer kämpa för att få dig" Innan jag hinner tänka är mina läppar trycka mot hans, han kysser mig mjukt och jag besvarar kyssen. Allting blir genast mycket bättre, denna känslan är verkligen oslagbar!
___________________________________________________________________________________________
Kommentera!!! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vad grymt bra den är:)

2012-10-26 @ 19:24:18
Postat av: Kajsaaa

grymt !!! :D

2012-10-27 @ 08:36:35
URL: http://believeindreamsforever.blogg.se
Postat av: Alva

ÅÅÅÅ så braaa när kommer nästa kapitel? :))

2012-10-27 @ 20:50:00
Postat av: Sofi

Såå bäst! :)

2012-10-28 @ 15:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0