Del 26

He and I / ♥Gotta Change the WorldLet's Run Away And Never Look Back. / .
I Paris är det varmt och kvavt, klockan är sju på kvällen, vi anländer till hotellet men bestämmer oss för att ge oss ut på en promenad, Ulrik tar med longboarden vilket inte förvånar mig ett knyst. Han håller om mig och jag tar ett djupt andetag, det här får mig att må så himla bra. Jag får en massa blickar på mig när vi går på den breda gågatan och antar att vissa känner igen mig som artist när jag bodde här i Frankrike.
 
Vi går in till en matbutik som ligger precis i närheten vid hotellet, med oss hem köper vi middag och godsaker till kvällen. Jag betalar och sedan går vi tillbaka till hotellet.
Jag står i köket och lagat mat när Ulrik kommer bakifrån och lägger armarna om mig midja.
"Hur är det älskling?" Frågar han.
"Fantastiskt bra, Ulrik, jag älskar dig"
Jag lägger ner stekspaden på bänken och vänder mig om för att kyssa honom. "Jag älskar dig också" Svarar han hest och kramar om mig hårt.
 
Medans Ulrik lagar klart maten går jag och byter om till myskläder, jag kollar mig i spegeln och ruffsar till håret litegrann., jag får syn på ett litet kuvert som ligger i Ulriks plånbok och kan inte låta bli att kolla vad som står i kuvertet. Jag öppnar det försiktigt och får direkt ett leénde på läpparna.
what happens in Paris, stays in Paris... jag tror det händer ikväll, om hon vill såklart.. hon skulle vara den perfekta mamma till mina barn.. underbara Tyra ♥
"Tyra! Maten är klar" Skriker Ulrik och jag lägger ifrån mig kuvertet och går in till köket med ett leénde på läpparna.
"Vad är du så glad för?" Frågar han.
"För att jag är här med dig, vad skulle det annars vara?"
Han rycker på axlarna, vi sätter oss ner och börjar att äta
 
Ulriks perspektiv
Efter maten diskar vi tillsammans, eller hon står för det mesta bara och skrattar medans jag diskar rättare sagt.
"Ulrik.." Säger hon. "What happens in Paris, stays in paris. Vad menar du med det?"
Jag förstår direkt att hon läst den lappen jag hade i min plånbok
"Ehm.." Säger jag och släpper tallrikarna jag håller i, jag torkar av mig på handduken och lägger försiktigt händerna om hennes höfter. Hon söker sig till mina läppar och vi möts i en passionerad kyss.
"Jag tror du vet" Viskar jag i hennes öra samtidigt som jag lyfter upp henne och bär henne in till sovrummet. Jag lägger försiktigt ner henne i sängen och lägger mig sedan bredvid henne med armen om henne. Hon lutar huvudet mot mitt bröst och jag kysser hennes hjässa mjukt och behagligt.
 
"Vill du?" Frågar jag henne.
Hon nickar. "Mmm, jag har aldrig velat så mycket förut" Svarar hon.
Jag drar av mig tröjan och bara efter några sekunder ligger alla kläderna på golvet, jag lägger mig på henne men med inte för mycket tyngd på hennes lilla kropp. Mina läppar kysser hennes hals försiktigt och hon stönar lite smått när jag försiktigt trycker.
 
Jag ligger och tittar upp i taket, Tyra gör detsamma.
"Vad tror du händer nu?" Frågar jag henne. Hon vänder blicken mot mig och ler.
Hon rycker på axlarna. "Vet inte" Svarar hon. "Antingen är jag gravid eller så är allt som vanligt.
"Bra svar" Säger jag och kysser hennes panna.
__________________________________________________________________________________________
Skyndar på denna novellen nu för kommer inom en månad börja på en ny tror jag!
 
Men snälla kommentera, känns som att alla mina läsare är försvunna!!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Super bra! Mer!

2012-10-14 @ 18:12:20
Postat av: Kajsaaa

jättebra! mer! <3

2012-10-15 @ 16:57:16
URL: http://believeindreamsforever.blogg.se
Postat av: Anonym

Mer nu!!!

2012-10-15 @ 17:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0