Del 24

Fotos en las que aparecesSurprise | 500 фотографийtext first | Blog.cz
Jag vaknar upp av att solen lyser in genom fönstret, Ulrik har redan åkt och jag känner redan saknad. Jag stiger upp och går sedan ner för att fixa frukost. På köksbänken ligger en lapp från Ulrik.
"Jag hoppas du överlever veckan utan mig nu, hehe. Det räcker med att jag inte kommer att överleva, men iallafall hoppas du hade en grym dag igår! Jag älskar dig mest på hela denna stora jord, förresten pappa ringde innan och sa att han kommer förbi, hoppas det är okej? Aja, puss puss puss och puss igen min fina sambo love you!!!"
 
Jag ler åt lappen och pussar den sedan, just när jag ska sätta mig och börja äta ringer det på dörren. Jag antar att det är Kjell så jag går och öppnar. Det är Kjell, han är väldigt glad och ger mig en stor kram när vi möts i dörren.
"Grattis till huset och förlovningen!" Säger han glatt och stormar in genom dörren.
Jag ler. "Tack så mycket" Svarar jag.
 
När vi gått igenom hela huset sitter vi en stund och pratar i soffan. Han tackar för kaffet och får sedan bråttom till jobbet, han ger mig en till kram och säger adjö.
 
Jag fixar iordning mig och beger mig sedan iväg till pappa där jag ska bli firad idag. När jag kommer fram står flera bilar parkerade utanför huset och det känns som det är ovanligt många som är här idag. Jag möts självklart av Daniel och Hanna när jag kommer in innanför dörren, jag ger båda varsin kram och går sedan fram till pappa. Han ger mig en puss på pannan och kramar om mig hårt.
"Grattis i efterskott min stora tjej, och grattis till förlovningen! Jag är så glad för eran skull" Säger han och kramar om mig ännu hårdare.
"Tack pappa, älskar dig"
När jag kommer ut på altanen får jag en liten chock, på altanen sitter hela pappas släkt + mammas två syskon med deras familjer, och tro mig den är stor. Farmor Ylva, farfar Berndt, faster Kristina och hennes man Stefan med deras barn Adam 14år och Jesper 11år, faster Ulrica och hennes man Ola med deras barn Jeanette 24år, Marcus 19år och Kristoffer 17år, farbror Johan med hans fru Amanda och deras dotter Joselyn 5år, farbor Henric med hans fru Lisa och deras söner Alvin och Melwin 3år. Moster Kicki med hennes man Hanz och deras barn Romeo 14år och Trey 12år, och min sista moster Antonia med hennes man Gustaf och deras barn Angelica 17år, Gabriella 15år, Leon 12år och Mina 4år.
 
Dem sjunger för mig och sedan kommer alla fram och kramar om mig.
"Tack tack tack allihopa, detta betyder så himla sjukt mycket för mig! Jag älskar er allihopa" Säger jag och delar ut en massa slängkyssar till dem alla. Vi slår oss ner vid bordet och börjar att äta av den goda tårtan som min faster har bakat, hon är nämligen bagare och äger ett eget bageri i stan.
"Presentöppning" Skriker Alvin och Melwin i mun på varandra. Alla runt bordet skrattar och jag går fram till dem och hukar mig.
"Ja, jag ska nog inte dryga ut med det! Vill ni hjälpa mig kanske?"
"JAAA! Skriker dem och jag ler.
 
Alla presenter är öppnade och de första gästerna börjar bege sig hem för klockan börjar bli mycket för dem små barnen, jag sitter i soffan med en sovande Mina i famnen när Antonia kommer fram till mig.
"Du är så vacker Tyra, precis som din mamma var. Jag hoppas du är lycklig" Säger hon och ger mig en puss på hjässan.
"Tro mig, det är jag. Mycket lycklig"
 
Väl hemma sitter jag och kollar igenom alla presenter jag fått, tre par berlockarmband, en gitarr, två par pumps, tre teckningar från Melwin och Alvin, hushållsaker till hemmet m.m.
Jag ligger i soffan och sappar mellan kanalerna när jag får ett sms, från Ulrik.
"Hej honey. Hur har dagen varit???"
"Underbar, hela släkten firade mig. Saknade dig dock :("
"Vad bra. saknar dig med min gullegris, tänker på dig hela tiden och vill verkligen hem till dig nu och gosa ner mig i dig, pusss"
"åhhhh, love you! pusss, bara sex dagar kvar"
"jaaaaaa, se det positivt, men när jag kommer hem har vi all tid i världen tillsammans för då släpps skivan också, ett ledigt år, massa tid med min favoritjejaaaa. Upp tidigt imorron, jag hör av mig, lovar, puss puss puss, skickar en massa pussar från stockholm jag älskar dig ♥♥♥♥♥♥♥"
"ser det så positivt jag kan hihi, det kommer bli helt underbart kan jag lovar. du och jag tillsammans, det går ju inte att bättra hihihih, skickar en massa pussar från göötet och jag älskar dig massor, kommer bli tomt att sova inatt kommer inte kunna åhh, får la lägga dit en docka haha! love you ♥♥♥♥♥
"haha, gör det och döp den till ulrik!!!"
";)"
 
Jag blir så glad av våra sms konversationer, jag bläddrar två år tillbaka och ser dem sms:en
"Du är verkligen jättesöt Tyra, och jag tror jag älskar dig..."
"ulrik,.... jag älskar dig typ också. såååeee, e de vi nu?"
"jag vet inte redigt, kan vi träffas????"
"kommer dirr!!!"
Jag skrattar för mig själv och pussar sedan min mobil. "Jag älskar dig Ulrik" Säger jag tyst för mig själv och lägger sedan ifrån mig mobilen och somnar sedan gott i min säng.
________________________________________________________________________________________
K O M M E N T E R A!

Kommentarer
Postat av: Em

Grym!!!!

2012-10-09 @ 07:31:26
Postat av: Kajsaaa

så bäst <3

2012-10-09 @ 10:30:22
URL: http://www.believeindreamsforever.blogg.se
Postat av: Anonym

Mer!! :-)

2012-10-09 @ 18:05:04
Postat av: Anonym

Så bra, mer!

2012-10-09 @ 20:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0