Del 22

Falling leaves hide the path so quietlySWAGGIE †Tumblr
Jag vaknar upp av att Ulrik kysser mig mjukt på kinden, jag ler och kramar om honom. Det är verkligen speciellt när vi två är i varandras närhet, aldrig har jag känt såhär för någon förut.
 
Det är måndag morgon den 21 augusti, idag börjar mina gamla klasskompisar i skolan. Pappa är på jobbet, och Daniel bor ju inte hemma.
 
Ulrik öppnar min nattduksbordslåda och tar upp en bild, det är ett foto av min mamma.
"Vad vackar hon var, du är väldigt lik henne gumman"
"Ja.. Hon var vacker innan hon började med drogerna, hon blev bara mer och mer sjaskig sedan..Ulrik.."
"Mmm?" Säger han och kramar om mig hårt.
"Tack för att du finns när jag behöver dig, jag älskar dig så himla mycket"
"Jag älskar dig också"
 
Vi går ner och fixar frukost, klockan är iförsig kanske mycket för en frukost men det är så mysigt med honom. Jag kokar kaffe till mig och han tar ett glas juice, sedan sätter vi oss på altanen och den ljumma augustisolen lyser in på altanen.
 
Han visar mig några riktigt fina hus på datorn som vi ska och kolla på idag, den här dagen har jag längtat till. Snart har jag och Ulrik ett eget boende som vi kan inreda alldeles själva.
Jag tar på mig en stor tröja och ett par shorts för att vädret ser lovande ut idag, De tre husen som vi ska kolla på ligger i Askim, alltså inte inne i centrala Göteborg vilket känns skönt.
 
Vi besöker vårat tredje hus och fastnar för det direkt, det ser precis ut som jag vill att mitt drömhus ska se ut, med pool, stor gräsmatta och det ligger precis ut med havet. Det är auktion på huset så, och tillslut efter många omständigheter har jag och Ulrik huset i våra egna händer, 17,5 miljoner lagda. Jag trodde aldrig att det här skulle hända för tre år sedan, men med mitt yrke som popartist i Frankrike tjänade man riktigt mycket, plus att Ulrik tjänar mycket.
 
2 månader sedan.
Dagen är kommen, våran inflyttningsdag.
Sovrum, walk in closet, gästrum, walk in closet för Ulrik och Tyra, badrum, kök, ett bebisrum och två tomma rum för kommande familjemedlemmar, inspelningsstudio tvättstuga m,m,
Peaceful White Bedroom DesignsJennie from the blog: MY NEW APARTMENT: ROOM TOURFacebookVISUALCOCAINE.Twitter / Home,Extraordinary Small Bathroom Design: Extraordinary Small Bathroom Design Picture – Trend Decoration(1) Tumblrnursery wall decals design idea for baby room | | Kids Room Decor IdeaRecording Safe In WordsGoogle Image Result for http://babyelandaily.com/wp-content/uploads/2012/03/IYW-humor.jpgಌ SugarPlum™© • Part 20 ಌLa maison d'Anna G.
 
"Hur känns det?" Frågar Ulrik.
"Underbart, men samtidigt lite sorgligt att inte vara pappas lilla flicka längre"
Han skrattar. "Jag förstår det, men nu är du min lilla flicka och jag älskar dig så himla mycket"
"Ulrik, lämna aldrig mig! Jag vill leva hela mitt liv tillsammans med dig, ha en familj och en underbar framtid" Han kysser mig på pannan och ler. "Jag lovar, och jag vill det du sa. Just därför vill jag fråga dig en sak" Han letar fram något ur sin jackficka, han tar fram en ask och sätter sig på knä framför mig.
"Tyra Evelyn Tapper, vill du gifta dig med mig?"
___________________________________________________________________________________________
KOMMENTERA!! ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Em

Grym mer!!!!!

2012-10-04 @ 19:02:44
Postat av: Kajsaaa

SÅ GRYMT! BÄST MEEEER! <3

2012-10-05 @ 07:45:45
URL: http://www.believeindreamsforever.blogg.se
Postat av: Anonym

Den är grym, mer!

2012-10-06 @ 11:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0