Del 14

ClothesLovestuffxSem título | Flickr - Compartilhamento de fotos!obnoxious.
"Jag sticker nu" Viskar Ulrik i mitt öra och snabbt därefter ger han mig en kyss. Jag gäspar och kikar på klockan som visar 07.49, istället för att somna om stiger jag upp. Jag bäddar till sängen, drar upp rullgardinerna och byter om. När jag tänker efter kommer detta bli en bra dag, idag har jag och Ulrik varit tillsammans i exakt ett år
 
Efter frukosten tar jag bussen intill centrala London för att gå i affärer lite snabbt och även handla matvaror. Jag går in i en affär där dem enbart säljer Ralph Lauren kläder, jag hittar tre tröjor som jag fastnar för och köper dem till Ulrik i ettårspresent, jag går även in i en smyckesbutik och köper ett silverarmband till honom med två berlocker som visar bokstäverna "U" och "I".
 
När jag kommer hem slår jag in Ulriks presenter och sätter direkt igång med bakandet, jag gör två plåtar med cupcakes, 3 plåtar med vaniljbullar och efter det passar jag även på att göra en tårta till mig och Ulrik, på den skriver jag "1år".
 
ETT ÅR.
"God eftermiddag min kära blogg. Ser att många att hittat hit och det känns ju himla kul för jag vill ju att bloggen ska vara så stor som möjligt, hehe ;)
 
Ulrik åkte hemifrån klockan åtta idag, då gjorde jag några ärenden på stan och nu har jag bakat en massa godsaker, jag väntar på att Ulrik ska komma hem och göra mig sällskap nu!
Jag och Ulrik firar ett år tillsammans idag, trodde verkligen inte att jag skulle hitta någon som honom men åh, nu är jag lyckligare än någonsin. I love you, you are the love of my life!♥
Tänkte visa lite bilder från våran tid tillsammans...  ( de fyra första bilderna är från den första månaden vi var tillsammans, ser så små ut hihi)
Picture InstagramStay Here TonightAustin BaileyTumblrUntitledInfinity Love.Live, Love, Laugh!My body is a repulse.
ÅH VAD JAG ÄLSKAR DIG / DIN BELLA
 
Jag lägger ifrån mig datorn och rätt som det är går dörren upp och in kommer Ulrik.
"Hallå" Ropar han.
"Hej" Ropar jag tillbaka och springer ut till honom och hoppar upp i hans famn.
"Vad gott det luktar" Säger han och släpper ner mig. Han går in i köket och får syn på tårtan och hans paket. "Oj, jag hade helt och hållet glömt att vi har ett år idag"
Jag ser på honom med en arg blick.
"Ulrik, seriöst?"
"Nej, jag skojar bara" Han tar upp ett paket ur sin väska och ger det till mig.
 
Vi öppnar paketen och av honom fick jag ett par Jeffrey Campbell lita spikes, mina tredje par Jeffrey.
"Åh, tack Bellis!" Säger han och kysser mig.
"Tack själv"
 
Ulrik står inne i badrummet framför bubbelbadkaret med kläderna på, jag smyger fram bakom honom och puttar i honom i vattnet, jag brister ut i skratt och Ulrik tar tag i min arm och drar i mig så att jag hamnar över honom.
"Ahhh, min mage" Säger jag mellan mina skrattningar.
"Du kommer i varje fall leva länge, var glad för det"
Jag sätter mig gränsle över honom och drar min hand över hans huvud. Jag böjer mig sakta ner till hans öra och viskar "Jag älskar dig" i det han säger att han älskar mig också och kysser mig passionerat.
__________________________________________________________________________________________
Kommentera!!
 
 
.
 

Kommentarer
Postat av: Emmzii

Grymt bra mer!!

2012-11-17 @ 22:13:42
Postat av: Anonym

Så sjukt bra!

2012-11-18 @ 10:31:50
Postat av: Sofi

Mer mer! Jättebra!

2012-11-18 @ 18:34:08
Postat av: Kajsaaa

grymt! :)

2012-11-18 @ 18:46:25
URL: http://www.believeindreamsforever.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0