#9

FacebookFacebookFacebook

Jag låg bredvid Ulrik, han snarkade som vanligt. Inte för att det störde mig, men det var så gulligt. Jag la mitt huvud på Ulriks bröst och han vaknade till.
"Förlåt" Sa jag och log.
"Inga problem" Han gav mig en kyss på hjässan och somnade sedan om igen.

Celines dröm:
Jag vaknade till, jag var alldeles blöt över hela kroppen. Det kändes som att jag låg i en vattenpöl. Jag skyndade mig upp ur sängen och in till badrummet, jag lyfte upp toalocket och spydde, det rann tårar ner fär mina kinder och det kändes som attt jag skulle svimma. Jag la mig ner på toalettgolvet och hörde springande steg emot mig. Det var Ulrik. Han satte sig på huk bredvid mig och kände mig i pannan.
"Älskling, vad händer?" Sa han och kollade chockerande på mig.
"Ulrik.. Jag tror att jag är gravid. Jag vet att det låter som värsta skämtet men,.. Min mens är sen, jag mår skit och jag har gått upp i vikt. Han kollade på mig, och det kändes nästan som att hans ögon ändrade färg, han blev arg. Riktigt arg.

Verkligheten:
Jag vaknade alldeles kallsvettig med en gråt i ögat, mitt hjärtade dunkade fortare än någonsin. Ulrik vaknade och satte sig upp i sängen bredvid mig.
"Hjärtat, hur mår du? Mardröm?"
"Jag tror jag mår bra.. Faktiskt, drömmen var bra"
"Berätta" Sa han och kramade om mig.
"Jag drömde att jag blev gravid, jag längtar tills den dagen då vi är redo att ta emot en bebis"
Han gav mig en lång kyss för att göra mig säker på att det verkligen var mig han ville ha.
"Jag älskar dig" Sa han.

Hela gårdagen hade jag luggit i sängen och pratat med Ulrik, vi hade så mysigt tillsammans även om vi inte gjort något. Idag skulle jag träffa Ulrik igen, vi tröttnade aldrig på varann och jag är glad att vi rett ut allt galet omkring oss. Jag packade ner en bikini i min väska om vi skulle bada, sedan sprang jag över till honom och jag möttes av en stor bamskekram. Vi bestämde oss för att bada i hans pool, jag gick in i badrummet och bytte om. Ulrik kom in, han gav mig en kram bakifrån, jag vände mig om och gav honom en mjuk kyss, han besvarade kyssen med lätta läppar. Han tog min hand och vi gick ut. Solen gassade, och det blänkte i vattnet. Han lyfte upp och och började kittla mig.
"Ah, Ulrik nej! Sluta" Jag kunde inte sluta skratta och det slutade med att vi låg i vattnet samtidigt.
"Jag hatar dig" Sa jag och räckte ut tungan.
"Jag tror dig inte"
Han satte sina händer på mina höfter och jag rös till, jag var den lyckligaste tjejen i hela världen!
______________________________________________________________________________________________
Sådär ja! Över 10 kommentarer till nästa nu? Kommentera!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRYM!

2012-03-16 @ 21:50:04
Postat av: Anonym

Skitbra verkligen!

2012-03-16 @ 21:56:20
Postat av: Tora (torathestar.blogspot.com)

Superbra!

2012-03-16 @ 22:29:10
URL: http://torathestar.blogspot.com
Postat av: Linn

Bäääst!

2012-03-16 @ 22:37:26
URL: http://munthernovell.devote.se
Postat av: erica

MÄÄÄÄÄ!

vill ju läsa mer o mer hela tiden!

2012-03-16 @ 23:03:57
Postat av: rebecka

du skriver jättebra verkligen :)

2012-03-17 @ 11:23:30
URL: http://rebeckajohaansson.devote.se
Postat av: Anonym

Super bra! när kommer nästa? :D

2012-03-18 @ 19:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0