#5

thecolorfulfashionworldНовостиTumblr

Jag vaknade med ett leénde på läpparna, gårdagen var så fin, medans jag låg och tänkte på vad som hade hänt så fick jag ett sms, det var från Ulrik.
"Godmorgon sötnos, ska vi träffas idag?"
Jag log när jag läste sms:et och jag läste det om och om igen.
"Självklart vill jag träffas, när och var?"
"Kom till mig om någon timma"
Jag la ifrån mig mobilen och nattduksbordet och sträckte på mig, jag gick ner och hällde upp lite flingor och mjölk i en skål och bläddrade i en kändistidning som Ulrik var med i. När jag såg alla dessa bilder på honom märkte jag verkligen hur mycket snyggare han var i verkligheten, det gick ju inte va snyggare eftersom han är sjukt snygg på bild också.

När jag ätit upp stoppade jag in skålen i diskamaskinen och klädde på mig, jag kollade ut och solen lyste in genom fönstret och bländade mig. Jag tog på mig ett par shorts och ett linne, sedan sminkade jag mig lite snabbt. Jag genade över trädgården och knackade på Ulriks dörr, han kom nerspringande i väldig fart från övervåningen. När han öppnade möttes jag att hans underbara leénde, och jag nästan dog lite. Han gick fram till mig och gav mig en varm kram, sedan drog han med mig uppför trappan. Allt såg precis likadant ut, jag kände mig verkligen hemma här.

Ulrik la sig ner i soffan och jag satte mig i hans knä.
"Så det är du och jag nu, va?" Undrade jag.
"Ja, eller jag hoppas det"
"Jag också"
Han reste sig upp och kollade mig djupt i ögonen, sedan log och och flyttade sitt ansikte lite närmare mitt. Jag tog ett djupt andetag och slöt ögonen. Efter bara några få sekunder kände jag att mina läppar möttes av hans mjuka fina läppar, kyssen var mjuk och mysig. Han drog sig bort från mig och log.
"Sorry" Sa han och kollade ner.
"För vadå?"
"Kyssen, det var inte meningen att det skulle gå så fort"
"Aha, nej men det är lugnt. Jag gillade det"

Vi bestämde oss för att gå ner till stranden för att sola och bada, den lilla biten ner till stranden gick vi bredvid varandra och höll varandra i handen. Vi la våra handdukar i sanden och gick ut i havet. Han lyfte upp mig och sprang utåt.
"Nej Ulrik, snälla släpp ner mig!" Jag fick världens skrattattack, när vi kommit ganska långt ut släppte han ner mig i vattnet. Jag ställde mig mitt emot honom och la armarna runt hans nacke, han satte sina händer lite ovanför min rumpa, sedan gav jag han en perfekt kyss.
"Du är bäst" Viskade han i mitt öra.
"Nu blir du aldrig av med mig ska du veta"
"Vad bra, för det är bara dig jag vill ha"

Vi gick upp och la oss på stranden, jag kände hans blickar mot min kropp hela tiden, jag brydde mig inte alls för just nu var jag bara så himla lycklig att jag hade Ulrik, den bästa i hela världen.
______________________________________________________________________________________________
Så vad tycker ni? Kommentera nu! Egentligen skulle det kommit ut ett till igårkväll, men tränade sent och sedan var det ju fotboll på tv! Så här kom det istället, skriv nu vad ni tycker!!:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grymt bra!:)

2012-03-01 @ 15:51:49
Postat av: Linn A

Grymt!! =)

2012-03-01 @ 20:16:47
URL: http://www.munthernovell.devote.se
Postat av: Anonym

MER!

2012-03-01 @ 20:26:36
Postat av: Anonym

Super bra =) Snälla ett idag? Please

2012-03-03 @ 20:29:28
Postat av: Daniela

jag tycker de går för fort fram, o i verkligheten är de ju inte så o då blir bara konstigt..

Och de är ganska korta kapitel hela tiden.

2012-03-13 @ 21:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0