#12

1vecka senare.

Planet hade precis lyft från marken, jag var förväntansfull. Jag satt och läste tidningen medans Ulrik låg och snarkade lite sött. I tidningen fanns ett stort reportage om just mig och Ulrik. "ULRIK MÅ VARA DEN BÄSTA POJKVÄNNEN MAN KAN HA" Nedanför rubriken stog det en massa om resan osv.

I Thailand.
Jag trodde att jag skulle svimma när vi kom fram till Thailand, det var runt 35grader, men bäst att inte klaga. Vi gick till den bussen som skulle ta oss till hotellet, Ulrik hade inte visat mig hur hotellet skulle se ut men jag gissade att det skulle vara ganska lyxigt. När vi var framme trodde jag att jag skulle smälla av, det var så vackert. Det var inte riktigt som ett hotell, utan ett stort vackert hus.
Michelle Home Design in Quintana Roo Mexico by Edgar Marin Architect | homesqu.comThe Black WorkshopDIY tutorials: ZARA HOME
Jag sprang in i huset med ett stort leénde på läpparna. Jag hade nog aldrig varit så glad förut.
"Det här är fantastiskt" Skrek jag ut till Ulrik. Han kom in och kramade om mig bakifrån.
"Allt för dig sötnos" Sa han och kysste mig lite lätt i håret.
Vi packade upp alla våra saker och hängde in alla kläderna i en garderob, sedan tog vi fram badkläderna och sprang ner till stranden som låg precis nedanför. Klockan var inte så mycket men solen stekte redan.
"Det här är underbart" Sa jag medans vi låg på stranden.
"Du är underbar" Sa han och rullade närmare mig. Han tog min hand och kysste den och sa sedan "Jag älskar dig, förlåt för allt som hänt och jag önskar det aldrig hade hänt! Men du är allt och jag älskar dig" Jag blev alldeles varm och log brett, sedan möttes våra läppar i en mjuk och lång kyss.

Vi gick in tillbaka till våran lyxlya, innan vi gick ut så stog vi en dusch. Alla folk här på gatorna i Thailand var så himla gulliga och trevliga, jag tyckte nästan lite synd om vissa. Det fanns mycket intressanta "affärer" med kläder som hade härliga färger. Ulrik köpte en väska till mig som jag verkligen fick upp ögonen för. Vi gick och letade efter någon trevlig uteservering och hittade tillslut en efter 1timmas letande. Jag beställde thailändsk mat, det gjorde Ulrik också. Jag tog en klunk från colan och smackade lite. Solnedgången lyste bakom oss, det var helt underbart. Jag tog upp min kamera och tog ett kort på Ulrik, först höll han för händerna framför ansiktet. Men när jag sa att han var snygg så ville han absolut vara med.

Vi fick våran mat och vi högg in i maten direkt, det såg så himla gott ut och det var det med.
"Jag har börjat med en ny låt" Sa han medans han tog en tugga ris.
"Åh, gud vad kul! Vad handlar den om?"
"Ehm, kärlek typ"
Jag skrattade, han gjorde en grimas.
"Det handlar typ lite om dig"
Jag log ett brett leénde.
"Skojar du? Så fin du är, jag älskar dig"
Vi böjde oss över bordet för att pussas.

När vi ätit färdigt betalade vi, sedan gick vi ner till stranden som låg precis nedanför restaurangen. Vågorna skvalpade in mot land, himmlen var orange och min mage pirrade när jag var i närheten av Ulrik. Han gick fram till mig och la sin hand mot min kind. Vi flytta ansikterna närmare varann och stog länge och kollade in i varandras ögon. Vi log, sedan tog han första steget och våra läppar möttes i en passionerad kyss, bakom oss var den fina solen.

sweetheartRenée M. Woldbæk - Først og fremst mamma til Leonardo, samboer og jobber i familie butikken Pinky SwearTwitter / Home

När vi var hemma så tog Ulrik fram gitarren. Jag låg i soffan och han satte sig och jag la mina fötter på honom, sedan började han spela. När texten kom smälte jag nästan det var så fint. (Vi låtsas att han inte släppt "Moments ago" nu hahaha!)

Han började på refrängen:
"And I don't even know if your mind is made up if you are where you wanna me. Don't say no, come on home. I want to turn around now, I want to turn around" Jag satte mig upp i soffan och gav honom en lång kram, sedan en puss på kinden.
_____________________________________________________________________________________________
Okej!! Äntligen, säger jag bara. Kommentera nu:))

Kommentarer
Postat av: Sara

Sjuuuuukt bra asså! Nästa imorgon va?:)

2012-03-27 @ 20:56:04
Postat av: Anonym

Himla bra!!!!!

2012-03-27 @ 22:01:16
Postat av: Veronica

Skit bra mer mer mer :)

2012-03-28 @ 15:31:13
URL: http://weirdfotoveven.blogg.se/
Postat av: erika anestedt

mer mer mer du är sjukt duktig :)

2012-03-28 @ 16:43:42
Postat av: Linn

Mera nu på en gång!!! :P

2012-03-28 @ 19:57:39
URL: http://munthernovell.devote.se
Postat av: Emilia

Meeeeeeeeer

2012-03-28 @ 20:10:46
Postat av: Alexander

Din blogg är jätte bra och jag hoppas verkligen du skriver mer!<3

2012-03-29 @ 21:20:19
Postat av: Lovisa

Du skriver jättebra!! Ser fram emot att läsa de Andra kapitlen :))

Kram !

2012-03-31 @ 10:57:05
URL: http://lovisaketerlins.blogg.se/
Postat av: Rebecka

sjukt bra :D

2012-04-01 @ 19:15:09
Postat av: Lovisa

När kommer nästa kapitel ? :)

2012-04-01 @ 19:22:09
URL: http://lovisaketerlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0