#11

Jag skyndade mig hem, klockan var lite över 3 på eftermiddagen. Jag rotade igenom min "finklädersgarderob"
٠ ๋· Giяliciоu$ ٠ ๋·destroy whαt destroys you!MY WHITE CHOCOLATE MOCHA
Hennes outfit.
Jag borstade igenom mitt långa blonda hår och lockade det sedan. Efter en timma var jag äntligen klar, rekord.. Jag gick ut i trädgården, mamma satt i solen och läste medans mina småsyskon badade i poolen.
"Åh gumman, vad vacker du är, min 17-åring! Tänk när du var lika liten som Denise" Man såg nästan hur hon blev tårögd.
"Mamma, jag älskar dig ska du veta, tack för att du finns" Jag gav henne en kram och tog sedan på mig mina höga skor, eftersom jag var ganska kort, 1,59 så kunde jag i princip ha hur höga skor som helst. Jag gick över till Ulrik, dörren var öppen så jag gick in.
"Hallå?" Han kom nerspringande från övervåningen och gav mig en lång mjuk kram. Han var riktigt stilig, och han hade verkligen klätt upp sig.
"Vad ska vi göra?" Frågade jag nyfiket medans jag stod och pillade med hans fingrar.
"Hemlis" Sa han och gjorde en grimas.

Efter en lång stund var vi framme, vi hade åkt bil i ungefär 2timmar dit vi skulle. Jag satt med ögonbindel och kände mig så fånig. Vi klev ut och gick en lång bit innan vi tillslut var framme. Jag tog av mig bandet som jag hade runt ögonen och kikade runt. Det var en stor fin villa, nedanför låg ett så fint vatten så man bara ville i och bada. På altanen stog det mycket godsaker uppdukat, det var en massa ljus överallt, till och med runt poolen. Jag visste inte vad jag var, men en sak visste jag och det var att detta stället var så himla vackert.
"Vart är vi?" Frågade jag Ulrik.
"Knappt att jag vet det själv, vi är i Bohuslän någonstans haha.."
"Men åh gud! Det är så himla fint här, jag älskar det. Vems är huset?"
"Det är min familjs, och medans du är glad så hoppas jag att detta gör dig ännu gladare" Han tog fram två papperslappar ur sin ficka och gav dem till mig, det var inte vilka lappar som helst förstod jag när jag läste vad det stog. "Thailand 2 veckor tillsammans? Vad skulle du tycka om det?" Jag blev alldeles stel i hela kroppen och mitt hjärta dunkade snabbare och snabbare, ett glädjerus for genom hela min kropp.
"Ulrik! Du är den bästa i hela världen, det är klart som fan att jag vill följa med! Åh, shit du är så fin. Jag älskar dig ska du veta, riktigt mycket" Jag kysste honom och hoppade upp i hans knä. Jag sparkade av mig mina skor och han sprang ner med mig till havet, det var solnedgång och så varmt ute. Innan vi gick i vattnet hann jag byta om eftersom jag inte ville förstöra min finklänning. Han lyfte upp mig igen utan att jag var beredd på mig och slängde ner mig i vattnet.
Love - Love Photo (28060434) - FanpopLove - Love Photo (28060434) - FanpopLove - Love Photo (28060434) - Fanpop
Vi låg och gjorde en massa konster i vattnet, jag blev trött och la mig och vilade mot hans bröst.
"Du är så fin" Sa Ulrik medans han granskade min kropp noga.
"Äsch" Jag blev generad men log mot honom. Vi gick upp till huset igen, jag gick in och duschade av mig lite snabbt, när jag var klar tog jag handduken och torkade mig, jag tog på mig mina underkläder och fixade mig.
"Sexig"
Jag vände mig om, det var Ulrik.
"Shit Ulrik, fan vad rädd jag blev.."
"Sorry" Han gick fram till mig och gav mig en puss på hjässan.
"Skynda dig nu sötnos"
Jag tog på mig mina kläder och följde med Ulrik ner, vi satte oss och åt och pratade.

Efter några timmars snack och mycket mat var jag mätt och belåten nu. Av Ulrik fick jag Thailand biljetten, en bikini, ett par skor, en navelpiercing och lite annat smått och gott.
Alba & jonnyThat's FashionCamila Pujado Garnicasth
Vi gick upp och la oss i sängen och småpratade.
"Hur känns det att vara 17år nu då?"
"Underbart, bara ett år yngre än dig nu då"
"Men du kommer ju alltid vara min lilla skrutt ju"
Jag älskade när Ulrik kallade mig sådana saker som, "Skrutt, plutt, sötnos, gumman, hjärtat, gullet" osv.
"Haha jo, fast jag är starkare än dig ju"
"Ursäkta? Vad sa du?"
"Du hörde vad jag sa" Jag rullade över till honom och satte mig på honom.
"Bevisa det"
Jag tryckte ner hans händer och höll fast dem där medans jag skrattade så att jag nästan höll på att kissa på mig.
"Jag tar inte ens i" Sa jag.
"Visst gumman"
Han tryckte bort mig och la sig över mig, hans varma andetag nuddade vid min hals, ett leénde spred sig över hans läppar och våra läppar möttes i en passionerad kyss.
_____________________________________________________________________________________________
Ny del ute nu! Alltså först vill jag bara säga att jag är superglad och tacksam för era helt underbart magiska kommentarer, ni är så sjukt fina allihopa, fortsätt så! Så vad tycker ni om del #11?♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså gud vad du skriver bra! Åh herre, vill läääsa mer nuuuuuu!

2012-03-22 @ 18:09:12
Postat av: Veronica

Jätte bra(som vanligt) när kommer nästa del upp lääängtar såååå hääääär mcyket :)<3<3

2012-03-22 @ 20:14:29
URL: http://weirdfotoveven.blogg.se/
Postat av: Felicia

GRYYYYYMMMM NÄR KOMMER NÄSTA KAPITEL, VILL HA MER ! xD <3

2012-03-22 @ 20:34:46
Postat av: Linn

Guuud, såååå braaaaa!!!!! :D

2012-03-22 @ 21:38:06
URL: http://munthernovell.devote.se
Postat av: Sara

Shit din blogg är skit bra ju! Vill bara läsa läsa läsa<3

2012-03-24 @ 10:21:32
Postat av: Anonym

SÅ bra!!!

2012-03-24 @ 11:36:58
Postat av: Anonym

HALLÅÅÅåÅ när kommer nästa kapitel????? Skriv är sååå beroende<3:) skriv nuu

2012-03-25 @ 19:33:17
Postat av: rebecka

Gryyyyyyym

2012-03-26 @ 17:03:47
Postat av: Den som kommer att bli galen om du inte skriver mer inlägg

snälla skriv nuuuuuu<333

2012-03-26 @ 18:59:48
Postat av: Emmy

Skriv!!!!:)

2012-03-26 @ 20:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0