Kapitel 8

Buildings,Gamla stMobile Uploads2 steg till paradise
Vi närmande oss Stockholm, klockan var 2 på eftermiddagen. Tågresan hade gått snabbt och bra då jag plötsligt kom och tänka på en sak.
"Ulrik, jag har ingen packning med mig"
Han skrattade till.
"Tänker du på det? Det är inte så svårt att fixa, det finns hundratals butiker i Stockholm"
"Så du vill shoppa med mig?"
"Allt för dig sötnos" Han kysste min panna, jag lirkade in mina fingrar i hans och kramade om hans hand hårt.

Vi klev av tåget, det var inte långt till Ulriks lägenhet från tågstationen så vi gick dit. Jag hade varit i Stockholm några gånger för att två av mina syskon bodde här med sina familjer. Det var smala, mysiga och trånga gator med gamla hus.

Ulriks lägenhet var fin och modern.
"Känn dig som hemma, här kommer du nog vara mer än just denna vecka" Sa han.
Jag log och gick runt och kollade.
"Gå inte in här, jag ska fixa en sak" Han gick in i ett rum och stängde igen dörren bakom sig. Jag satte mig i soffan och väntade på honom. Han kom ut med ett leénde på läpparna.
"Jag har en överraskning till dig" Sa han och jag sken upp ur soffan som en blixt. Han tog min hand och höll den andra handen för mina ögon. Sedan ledde han in mig i rummet.
"1 2 3, nu får du kolla" Han tog bort handen från mitt ansikte. Framför mig stog en dubbelsäng med en massa röda rosenblad sprödda lite här och där, och ett hjärta i mitten. I mitten på hjärtat stog det "U + J = SANT" av rosenbladen. På ett litet bord bredvid sängen fanns det en asiett med färska jordgubbar och smält choklad.
"Har du gjort allt det här för mig?"
"Nej för spöket Laban"
Jag slog till honom och han skrattade.
"Det är klart jag har" Sa han sedan och kysste mig på pannan. Jag satte mig i sängen, han la sig bredvid mig
 
Vi hade luggit och pratat och myst med varandra i över två timmar, det började mörkna och det började bli sent. Jag gick in di duschen och duschade av mig lite snabbt, sedan virade jag en handduk om mig och gick ut till Ulrik. Jag ställde mig vid dörrhålet och tittade på honom, han satt och kollade på tv.
"Jag har ju inga rena kläder Ulrik" Sa jag och suckade.
Han skrattade åt mig.
"Du kan la gå sådär?"
Jag skrattade ironiskt, han reste sig upp och gick in i sovrummet och öppnade sin garderob, han drog ut en gammal sleten skjorta som gick ner till knäna på mig för att jag var så kort.
"Trosor då?" Sa jag.
"Ehm...Kan du inte ta dina gamla så länge så får du köpa nya imorgon?" Jag nickade och jag tog på mig trosorna. Jag kastade av mig handduken och la den i sängen, sedan vände jag ryggen mot Ulrik och stack in armarna i skjortan. Jag vände mig om och kände hans blick mot min nakna överkropp. han började försiktigt knäppa knapparna nerifrån och upp. När han närmade sig mina bröst kände jag en rysning genom hela min kropp. Vi båda stog tysta, han log.
"Du behöver inte knäppa ända upp, men brösten får helst inte sticka ut" Sa jag och han skrattade. Jag vek upp skjortarmarna och slängde handduken i tvättkorgen. Det var sent och jag la mig i sängen med min mobil. Min mobil vibrerade, jag öppnade sms:et som var från Ulrik.
"Nu kommer jag och taaaaaaaaaaar dig sötnos♥" Jag log, han kom inspringande och hoppade på mig. Han naffsade mig lite i nacken och kysste sedan min hals. Han la sig sedan bredvid mig och pustade ut.
"Varför pustar du? Sa jag och rullade närmare honom. Jag drog av hans tröja och drog sedan handen över hans bröst, sedan la jag huvudet på hans bröst. Han låg och lirkade in sina fingrar i mitt hår.
"Bara så du vet är du den vackraste flickvän jag haft även fast vi inte varit ihop alls länge!"
Jag vände på mig och tittade djupt in i hans ögon. "Jag kan bara säga detsamma"
"Så för dig är jag din flickvän?"
"Dummer" Jag puttade till honom
 
Jag drog av mig skjortan och kröp sedan ner under täcket, jag låg mot huvudet riktat mot Ulrik.
"Godnatt" Sa han och kysste mig.
"Godnatt"
__________________________________________________________________________________________
Min update är bra nu (y)!! Kom igen att kommentera nu :-)
 
Det skulle vara sjukt kul och snällt om ni tipsar andra Munthers om min novellblogg. ! Puss alla fina :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bääästa novellen!! :D

2012-06-19 @ 20:24:46
Postat av: Kajsaaa

mer mer mer ... ! <3 nu!

2012-06-19 @ 20:57:23
Postat av: Anonym

mer, superbra! :)

2012-06-19 @ 21:02:28
Postat av: Anonym

Grymt bra!

2012-06-19 @ 22:42:04
Postat av: Anonym

Så freaking braaaa! :D Mer idag?? hihih

2012-06-20 @ 19:21:20
Postat av: Anonym

När kommer nästa? idag? :D

Svar: Åh! Fina du, så himla glad jag blir!! :-)
ulrikmunthernovelll.blogg.se

2012-06-21 @ 20:42:29
Postat av: Anonym

Vad hände med den bra uppdateringen? VI VILL HA ETT TILL, NUUU!! :D

2012-06-23 @ 15:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0