Kapitel 6

ClaraFavorite Places and Spaces / 253767_2075173479912_1262196651_2524500_3311307_n.jpg image by emmalee233 - PhoPinterest / Home
Hela bussresan tillbaka till mitt hus satt Ulrik och lekte med mina fingrar, mitt hjärta bultade mer än någonsin. Klockan var 9 på kvällen och det var varmt och kvavt ute. Vi steg av en bit från mitt hus och gick resten. Mamma, pappa, mina småsyskon Julia och Philip satt ute på altanen, alltså de som bodde hemma. Vi gick in dit, Ulrik var lite nervös. Jag kramade om hans hand och sedan gick vi in.

"Hej" Sa jag. Ulrik stog bredvid mig och höll mig hårt i handen.
Alla hälsade i munnen på varandra.
"Det här är Ulrik, Ulrik det här är en del av min familj" Alla skrattade, Ulrik också. Min familj reste sig upp och gick fram till honom och hälsade, sedan satte de sig igen. Jag satte mig i Ulriks knä och han höll armarna om mig.
"Så ni träffades alltså i Usa?" Frågade min pappa.
"Ja, det stämmer" Sa Ulrik och jag nickade.
"Och nu är ni tillsammans eller?" Frågade Julia.
"Tillsammans och tillsammans, vi gillar varandra väldigt mycket" Sa jag och log mot Ulrik.
Philip suckade, och vi skrattade.

Ulrik satt i min säng medans jag satt vid min dator. Jag hörde att han gick mot mig och rätt som det va kände jag två mjuka manshänder på mina axlar, jag rös och blev alldeles varm inom mig.
"Måste du sitta vid den där förbaskade datorn? Jag är ju här nu"
"Du har rätt" Jag stängde ner det jag höll på med och stängde av datorn, sedan la jag mig i sängen bredvid Ulrik. Han tog bort en hårslinga som hängde ner framför mitt ena öga och log mot mig.
"Vad tyckte du om min "lilla familj"? Någon gång ska du få träffa alla"
"Dem var hur trevliga som helst, så härliga att prata med"
"Vad bra att du tyckte det" Jag kysste honom lite lätt på hans mjuka läppar. Han besvarade den och höll i den tills jag satt gränsle över honom.
"Du är så himla fin" Sa han och sträckte sig upp för att ge mig en kyss.
"App app app" Sa jag och puttade ner honom och sedan tryckte jag in mitt ansikte i hans. Han skrattade och puttade sedan bort mig ifrån honom så jag låg bredvid honom.
"Asså du är galen Josie" Sa han och skrattade.
"Nej, bara fullständigt kär i dig"
Han smekte min kind och kysste mig sedan på hjässan.
"Jag är fullständigt kär i dig också, det är dig jag vill vara med"
Jag mådde så bra när jag låg bredvid honom och han berättade det för mig, världens bästa kille.
"Så, kan jag börja kalla dig min pojkvän nu?" Undrade jag.
"Bara om jag kan kalla dig min flickvän?"
"Deal" Sa jag. Han kysste mig, jag besvarade kyssen, han flyttade sig närmare mig och satt sedan sig på mig, han satte händerna i sängen för att inte trycka ner all tyngd på mig. Kyssen blev allt mer passionerad, jag hoppades att det inte skulle gå för långt såhär tidigt, men jag gjorde inget motstånd, utan han slutade själv efter en stund. Jag somnade sedan på hans bröst.

Nästa morgon låg jag på hans sida av sängen mer än vad jag låg min så Ulrik nästan trillade ner, han höll armarna om mig och jag låg ungefär så som jag gjorde när jag somnade.
"Godmorgon sötnos" Sa han när han vaknade.
"Godmorgon, ska du dra nu?"
Han skulle åka upp till Stockholm och skriva lite musik i två dagar, hur skulle jag kunna klara mig utan honom? Just nu var det ända jag vill ha hans närhet, hans mjuka kramar, hans pussar, allt han hade.
"Snart, men just nu vill jag bara ha världens bästa morgon med min favorittjej" Han drog in mig i en mjuk kram och han doftade så ljuvligt...

_____________________________________________________________________________________________
Så ! Nu har jag sommarlov också så uppdatering blir betydligt bättre! Jag kräver lite kommentarer för nästa del, det kändes som ni var helt borta innan! Men det kommer en ny del ikväll efter klockan nio om ni kommenterar bra !! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shiet vad bra!

2012-06-18 @ 12:25:31
Postat av: Anonym

Gud vad bra!!!!

2012-06-18 @ 17:42:51
Postat av: Anonym

Skit bra!! Du är ju så duktigt så du kan skriva ett till tills idag/ikväll?? :D :D hihi världens bästa novell! ;)

2012-06-18 @ 18:08:58
Postat av: Emme

JÄTTEBRA!!!:D

2012-06-18 @ 21:29:37
Postat av: Anonym

Galet bra!<3

2012-06-18 @ 21:43:42
Postat av: Anonym

grymt bra, du är så duktig. vill ha mer nu! :D

2012-06-18 @ 21:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0