Kapitel 12

the latest ideas: Impress Rubber StampsInstagramEvery siren is a symhony.
 
5 månader senare
Tiden gick fort, om två dagar har jag och Ulrik varit tillsammans i ett halvår, sex underbara månader.
"Ulrik är här" Skrek mamma från nedervåningen.
 
Ulriks perspektiv
"Vad tror du hon kommer tycka om detta?" Frågade jag Josefins mamma.
"Hon kommer att bli riktigt glad ska du få se, hon älskar överraskningar.
Jag log och gick sedan upp för trappan och in på Josefins rum, hon ställde sig upp direkt och jag gick fram och kysste henne.
"Läs detta kortet" Sa jag och satte mig i sängen bredvid henne.
 
Josefins perspektiv
Jag tog emot kortet och öppnade det försiktigt och började läsa.
"På torsdag har vi varit tillsammans i ett halvår, vi måste väl fira det på något speciellt sätt? Så jag tänkte att dessa biljetter nedan kunde vara till hjälp, vad säger du?"
Jag kollade ner på kortet, det fanns två biljetter där det stog: Från: Göteborg Till: Barcelona.
 
Ett glädjerus spred sig genom hela min kropp.
"Ulrik, fattar du hur underbar du är?"
Han log och jag kysste sedan honom om och om igen.
 
Det var dags att åka. Jag tog farväl av min familj och sedan körde pappa oss till Landvetter.
Jag kramade om honom sedan gick vi till incheckningsdisken, Ulrik tog hand om allt, han hade tydligen flugit ensam flera gånger innan vilket inte jag hade. När allting var färdigt gick vi igenom en kontroll, och sedan hade vi fri tid. Vi gick runt och kollade i lite olika affärer och fikade på ett mysigt café.
 
"Barcelona ombordsstigning om 10minuter, gate 18c" Ropade de ut i högtalarna, vi gick mot gaten och ställde oss i den långa kön.
 
Jag gillade verkligen inte att flyga, särskilt inte i starten. Ulrik höll min hand och det kändes genast mycket bättre.
 
Vi var framme på hotellet några timmar senare, det var riktigt varmt ute, jag satt i en soffa medans Ulrik checkade in oss på hotellet. Vi tog sedan hissen upp till översta våningen och gick in på vårat hotellrum. Ulrik hade beställt ett av de finare rummen.
 
Jag gick ut på balkongen, det var en otrolig utsikt över hela poolområdet och havet, solen stekte och jag ville bara ut direkt.
∞ -Savvy Home-
Ulrik kom smygande bakom mig och kramade om mig bakifrån, han kysste mig i nacken.
"Det är kommer bli underbart" Sa han och kramade om mig ännu hårdare.
"Jag fattar fortfarande inte att du gör det här för mig, jag älskar dig så mycket Ulrik"
"Jag älskar dig också min Josefin"
 Våra läppar möttes i en fantastisk kyss, och jag var så himla lycklig.
 
Natten var lugn, sängen var skön så allt var okej.
"Ulrik, upp och hoppa. Hotellfrukosten stänger om en halvtimma"  Sa jag medans jag slet och drog i honom.
"Jaja" Fick jag bara till svar hela tiden.
Medans han låg och drog sig bytte jag om till bikini och drog sedan på mig ett par shorts och ett linne över.
"Men Ulrik, gå upp nu din lilla bebis!"
"Va?"
"Åh du är makalös" Jag försökte dra upp honom men han var tydligen för stark för mig, istället drog han ner mig så jag hamnade gränsle över honom.
"Bara en puss först" Sa han och jag pussade honom.
 
Vi gick ner till hotellets matsal pch plockade åt oss av alla godsaker som fanns att välja på.
 
Jag sprang upp och hämtade min kamera på rummet sedan begav vi oss ner till stranden, det var inte alls så mycket folk. Vattnet var alldeles klarblått och vågorna svepte in över land.
 
Vi bad en främmande kvinna ta ett kort på oss så jag skulle kunna uppdatera lite på Instagram, jag la in bilden och skrev sedan "Med världens bästa pojkvän i Barcelona, love life ♥" 
Han lyfte upp mig och sprang sedan ut med mig i vattnet, det var höga vågor och varmt vatten. Han höll mig i sin famn och då och då kysste han mig. Han släppte ner mig i vattnet, jag sträckte armarna om hans hals, han la sina händer på mina höfter och sedan kysstes vi, en svåg svepte över oss så vi båda hamnade under vattnet.
TumblrLive laugh Believe;♥Facebook
 
Ulrik gick och beställde två drinkar till oss, vi låg i solen och stekte. Han kastade sand på mig.
"Ulrik lägg av" Sa jag. Han skrattade åt mig och fortsatte.
"Ulrik, sluta då!"
 Han naffsade mig på magen så att jag skrek, sedan kittlade han mig under fötterna.
"Att jag orkar med dig" Sa jag sedan och suckade.
"Ja, det är konstigt det" Han kysste mig igen och jag var världens lyckligaste tjej i världen just nu.
_________________________________________________________________________________________
Igår hade jag fullt upp, hann inte med något! Idag har jag med haft fullt upp, men det är sommarlov så kunde lika gärna skriva så här sent med. Jag menar, jag har ju också en fritid.
 
Vad tycker ni om delen? Jag kände lite stress så det var inte den bästa men jag gjorde mitt bästa just nu. Kommentera !
Vill bara tacka för era underbart fina kommentarer, hoppas ni vet hur mycket det betyder för mig!

Kommentarer
Postat av: Kajsaaa

meeer nnuuuu! <3

2012-06-28 @ 09:25:13
URL: http://kajsaaa.devote.se
Postat av: L

Asbra!!!! Mer!!!

2012-06-28 @ 10:20:51
Postat av: Anonym

jättebra, mer! :D

2012-06-28 @ 14:35:14
Postat av: Anonym

Sjukt braaaa! :D Meeeer!!!

2012-06-28 @ 17:59:49
Postat av: Anonym

Jättebra!:) Mer:)

2012-06-28 @ 19:32:49
Postat av: Tora (torathestar.blogspot.com)

Jättebra!

dU ÄR JU bäst JU <3<3<3

2012-06-28 @ 19:34:55
URL: http://torathestar.blogspot.com
Postat av:

Meeeeerrr!!!

2012-06-28 @ 19:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0