Kapitel 11

Ao infinito e alem ∞Brynn Albers (brynnalbers) on PinterestLove it
 
Ulrik stog inne på toaletten och fixade håret, dörren var öppen och jag såg verkligen hur koncentrerad han var. Jag gick dit och kramade om honom bakifrån.
"Vet du vad som är hemskt Ulrik?"
"Nej?"
"Vi har inte en ända bild på oss två"
Han skrattade.
"Då tar vi en då"
Jag tog fram min mobil och la ena armen om honom och sedan klickade jag på "ta kort". Den blev helt perfekt och det såg ut som att vi va riktigt kära, jag frågade honom om jag fick lägga ut den någonstans, han svarade att alla kommer ändå få reda på vårat förhållande snart så det är okej. Jag la in den på instagram. "Jag älskar dig min Ullegulle, bääääääääst ♥" Kommentarer rullade in: "Är du och Ulrik tillsammans?" "Åh, är ni ihop?" "Va, grattis" "Avis på dig"
 
"Snart kommer det att stå i tidningen" Sa han.
"Gör det något? Frågade jag.
"Nej" Sa han och kysste mig lite lätt.
 
3 dagar senare.
Vi packade ner det sista i resväskorna och gick sedan mot tågstationen, jag gick in på Pressbyrån och köpte en Expressen och en loka. Vi gick in på tåget och satte oss, jag började bläddra i tidningen.
 
"Ulrik!! Titta här" Sa jag och pekade på ett stort reportage på två stora sidor. Det var nämligen bilden på oss två och en annan smygbild som någon hade tagit när vi var ute på stan och shoppade. Med stora svarta bokstäver stog det "ARTISTEN ULRIK MUNTHER, 18 HAR FÅNGAT FÖRE DETTA UNGDOMSSTJÄRNAN I ORIENTERING, JOSEFIN BERGSTRANDS, 17 HJÄRTA" "Josefin la in bilden på sin privata Instagram, många blev såklart nyfikna, hon skrev att hon älskade honom så då var det inget snack om saken. Ulrik erkände igårkväll i en intervju att dem var tillsammans, och att han älskade henne. Vi hoppas att flickidolen har hittat sin livs kärlek"
 
Ulrik hade nämligen varit på en intervju igårkväll där han berättat det.
 
Jag kom hem vid klockan åtta på kvällen, både mamma och pappa kom och mötte mig i dörren.
"Hej gumman, har du haft det bra?" Sa mamma och drog in mig i en kram. Jag svarade ja och kramade sedan om pappa.
"Vi såg dig och Ulrik i tidningen" Sa pappa.
"Ja, pappa började nästan gråta när han såg hur lyckliga ni var tillsammans" Tillade mamma.
"Åh pappa" Sa jag och höll om honom hårdare.
 
Jag gick upp och satte på datorn, jag loggade direkt in på Skype och Ulrik var inloggad. Han startade ett samtal med mig direkt.
"Hej min vackra" Sa han, jag älskade att höra hans röst genom Skype.
"Hej älskling, jag hinner inte snacka så länge. Kan vi ses imorgon tror du?"
"Det blir perfekt, hur gör vi?"
"Ehm.."
 
Vi bestämde att han skulle komma till mig. Jag flätade mitt hår och bytte sedan om till mjukisdress och gick sedan ner till mamma och pappa. Jag satte mig bredvid mamma och lutade huvudet mot hennes axel.
"Hur är det älskling?" Sa hon.
"Bara bra, jag är bara så lycklig"
"Jag är glad att du är det. Jo jag kom och tänka på en sak, nu när ni har ett sådant seriöst förhållande, är det inte mest att jag ordnar lite piller till dig?" Jag skrattade, men tänkte sedan att det kanske var bra att ha.
"Ehm, mamma. Visst, ifall ifall"
"Ja, jag menar du är ju 17"
 
Ulrik hade redan kommit, jag skyndade mig ner för trappan. Han stog och pratade med mina föräldrar. "Hej sötnos" Sa han och jag gick fram till honom, han gav mig en kyss. Mamma log mot oss.
 
Vi gick upp på mitt rum, jag satte mig på min säng. Ulrik gick mot mig och sökte mina läppar, han kysste dem mjukt och jag besvarade kyssen. Han lyfte upp mig och la sedan ner mig i sängen, han började kyssa min hals, och nu fattade jag verkligen vad som skulle hända..
_________________________________________________________________________________________
Så! Ännu en gång, tack för alla fina kommentarer!
Över 7 kommentarer till nästa? Det klarar ni, alla fina! :)

Kommentarer
Postat av: Elsa

Grym novell!

2012-06-25 @ 21:16:25
Postat av: Emelie

Grymt bra novell!!!:)

2012-06-25 @ 21:26:09
URL: http://novellenomulrikmunther.blogg.se/
Postat av: L

Asbra!

2012-06-25 @ 22:24:29
Postat av: Tora (torathestar.blogspot.com)

Såå bra!! Läser ganska många Ulrik noveller men denna är absolut BÄST!

Skriiv meeer nuuuuuuu!!!!!!

2012-06-25 @ 23:06:19
URL: http://torathestar.blogspot.com
Postat av: Anonym

Meeeer nu!

2012-06-26 @ 00:27:06
Postat av: Emme

Aww, så gulligt!!!:D MEEER!!:D

2012-06-26 @ 00:48:11
Postat av:

Meeeeer!!!

2012-06-26 @ 11:31:11
Postat av: Anonym

Mer nu! :D Sjukt bra!!!

2012-06-26 @ 17:26:36
Postat av: Kajsaaa

meeeeeeeeeeeeeer nuuu! <3

2012-06-26 @ 20:49:11
URL: http://kajsaaa.devote.se
Postat av: Anonym

När kommer nästa?? :D <3

2012-06-26 @ 22:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0