Kapitel 29

pictures) | 290 фотографийYou're awesome ♥* - Isabelle
 
Flygresan gick bra, vi fick byta i Frankfurt och jag sov nästan hela resan så det var skönt. Vi gick av flyget och Ulrik hade en massa fans som stog och väntade på honom på flygplatsen, jag blev stressad och fick panik bland tjejvimlet. Flera livvakter kom och skyddade oss, vi fick gå in i ett rum och vänta på våra väskor eftersom inte alla fans skulle följa efter oss. Jag trodde faktiskt inte att Ulrik var så känd i Usa, men jag hade fel.
"Det är bra nu älskling, jag föstår att du är rädd" Sa han och kramade om mig, han såg att jag såg livrädd ut. Mitt hjärta bultade snabbt och jag grät nästan lite.
"Det blir bra, jag är med dig vad som än händer"
"Ulrik!!" Sa jag och ändrade genast humör. Han kollade på mig skumt och undrade vad som pågick.
"Ja?"
"Jag kände sparkar från bebisen, aouch!" Han sken upp i ett stort leénde och både kramade och pussade på mig.
"Ingen ska få skada dig och våran lilla bebis"
En vakt kom in till rummet med våra väskor.
"Come this way, we take a shortcut"
"Okay, my girlfriend is really afraid of the fans, so thank you"
"That I understand, she is not the only one I can promise" Ulrik höll mig i handen för att jag skulle vara säker hos honom, vi hoppade på en buss som skulle ta oss till hotellet där vi skulle bo i sex månader, mina föräldrar hade lovat att komma och hälsa på någon gång också.
 
Hotellrummet var riktigt fräscht, det var stort och riktigt rymligt. Det skulle ändå bli skönt att slippa diska och och tvätta. Jag slängde mig på sängen och pustade ut.
"Hem ljuva hem för ett tag nu då" Sa jag. Ulrik slängde sig bredvid mig och la armen om mig.
"Det blir säkert bra, jag lovar dig att du ska få shoppa" Jag log mot honom kysste honom sedan.
 
Nästa dag.
Vi steg upp i tid, Ulrik hade sin första spelning idag klockan 15.00. Hotellfrukosten var god och än så länge syntes inte några galna fans till så vi fick ha en lugn frukost. Men nu var det brådis, vi skyndade oss upp på hotellrummet igen. Jag tog på mig en blommig blus och ett par svarta shorts, till det en väska och ett par vita låga Converse.
"Det blir perfekt" Sa Ulrik när jag var färdig. Ulriks team stog nere vid Receptionen och väntade på oss.
"Och här kommer kärleksparet Munther" Sa den ena killen av dem, jag och Ulrik skrattade sedan skyndade vi oss ut till turnébussen. Väl framme där spelningen skulle hållas var det redan fullspäckat med folk även fast det var ca 5timmar tills spelningen började. Vi tog bakvägen för det var riktigt bråttom om allt skulle hinnas med. Jag satte mig i en soffa medans Ulrik blev stylad. Ulriks stylist kom fram till mig och började prata.
"You must be happy with such a nice boyfriend" Sa hon.
"Believe me, yes"
"Good luck in the future"
" Thank you very much."
 
Några timmar senare var det dags för Ulrik att ta plats ute på scenen, han gick fram och satte sig bredvid mig några minuter innan det var dags.
"Den här spelningen ska tilldelas helt till dig och våran skatt i din mage, det kan jag lova"
"Åh min fina Ulrik, du anar inte hur mycket det betyder. Ska du köra Heaven?"
"Yes, jag tar den i slutet. Plus att jag ska prata lite också, önska mig lycka till" Sa han och kysste mig, han reste sig upp och gick.
"Lycka till" Sa jag, han vände sig om och gjorde en slängkyss mot mig.
 
Ulrik körde Fool, Soldiers, Boys don't cry, Sticks and Stones, The box, och ja alla låtar från hans album. Det var bara Heaven kvar nu.
"I intend to talk for a while now, I hope that's okay. This song that I have left to sing is dedicated to my wonderful girlfriend. I started writing this song when we met for the first time in Los Angeles. It's about how much I love her, she means everything to me. We are engaged, and we will be parents next year. I just want to say how much I love you Josefin, I hope you like it" Jag log under hela hans tal och han började sjunga.
 
Det var lika känslosamt denna gången, men så underbart. Han kom ut från scenen med ett stort leénde på läpparna och kramade om mig hårt.
"Vad tyckte du?" Undrade han.
"Fantastiskt, det bästa någonsin"
__________________________________________________________________________________________
Tidinställt del! Hoppas ni gillar det, över 10 kommentarer så kommer nästa del! Puss

Kommentarer
Postat av: Emelie

Älskar den mer nu!!!

2012-07-18 @ 18:45:31
URL: http://novellenomulrikmunther.blogg.se
Postat av: L

Grymt bra !!!!

2012-07-18 @ 20:47:18
Postat av: Anna

super bra!

2012-07-18 @ 21:00:21
Postat av: Em

Superbra längtar tills nästa del kommer ut!!!!

2012-07-18 @ 23:22:57
Postat av: josefine

Meeeeer älskar de! :)

2012-07-19 @ 08:25:19
Postat av: Kajsaaa

Jättebra! <3

En fråga: vart tar du dina bilder ifrån? <3

2012-07-19 @ 08:40:41
URL: http://www.kajsaaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0