Kapitel 25

♛Material Girls♛Pani Kawamichael fjordbak | Tumblr
 
Det stog ett långbord i trädgåren uppdukat väldigt fint. I trädgården befann sig min familj. Mamma, pappa, Julia, André, Fredrika med Eric och deras två söner, Gabriella med Victor och deras dotter och son, och Gustaf med Olivia och deras nyfödda dotter. Min mormor och morfar var också här, dock inte farmor och farfar.
 
Jag blev sprudlande glad och det syndes nog på mig. När jag kom in i trädgården tillsammans med Ulrik började alla sjunga för mig. Jag visste inte vad jag skulle säga, jag blev bara så himla glad och gråtfärdig.
"Tack mina underbara" Skrek jag ut.
 
Barnen lekte i trädgården medans vi andra stog och pratade med varandra och drack drinkar. Det här var ett perfekt tillfälle för Ulrik att träffa hela min familj. Jag gick fram till honom och puttade väck Gustaf (min bror). Gustaf skrattade.
"Hångla inte för mycket nu, mamma och pappa är här!" Sa han och skrattade, Ulrik skrattade också. Jag slog till honom, han grimaserade mot mig "skitunge" sa han och gick ifrån oss.
"Syskonkärlek" Sa Ulrik.
"Mmm, visst" Jag kramade om honom, han kysste mig mjukt och höll om mig hårt. Gustaf busvisslade bakom oss, vi båda skrattade och tog sedan plats vid matbordet. Det bjöds på grillat och en massa godsaker till.
 
När vi ätit färdigt satt alla och pratade med varandra vid bordet, mamma och pappa var ute i köket och fixade. Barnen hade gott och lagt sig i sofforna inomhus.
 
Jag och Ulrik satt i våran hängmatta och myste på baksidan, de andra höll till på framsidan. Jag sparkade av mig mina skyhöga klackar och la mig bredvid Ulrik.
"Vad tycker du om min familj nu när du träffat alla?"
"Helt underbara, Gustaf är grym"
"Haha.. Det kan man ju tycka om man vill.." Vi båda skrattade, Ulrik kramade om min hand och kysste den sedan.
Mamma kom till oss, hon sa till mig att mormor och morfar skulle hem så jag var tvungen att ta förväl av dem. De både nämligen i Skellefteå så det var inte så ofta jag träffade dem.
"Tack för allt" Sa jag och kramade om dem båda.
"Tack själv, lycka till i framtiden. Med bröllopet"
Jag log och kramade om dem en sista gång, de begav sig till bilen, jag stog kvar och vinkade.
 
Alla hade gått hem, jag och Ulrik låg i min säng och kollade på en film. Klockan var 01.30, jag gäspade varannan sekund kändes det som.
"Hur mår du älskling?" Han masserade min hårbotten och kysste min hjässa.
"Bra, vadå?"
"Nej, jag bara undrar. Jag går och borstar tänderna"
"Mmm, jag kommer snart"
Han kysste mig och gick sedan ut ifrån mitt rum. Bara några sekunder ringde min mobil, på displayen stog det "Ulrik" jag skrattade till och svarade.
"Ja?"
"Jag ville bara höra din röst"
"Åh, du är underbar. Jag kommer nu, akta dig"
"Det är nog du som ska det gullet"
Jag la på och slängde telefonen i sängen sedan rusade jag ut till badrummet, han satt på badkarskanten, jag sprang fram till honom och hoppade på honom. Vi båda trillade ner i badkaret, vi bröt ut i ett skrattanfall, jag skrattade så mycket så att jag höll på att börja gråta.
"Vad håller ni två på med?" Sa en trött André stom stog i dörröppningen. Jag kollade på Ulrik, han började skratta vilket gjorde att jag också började. André skakade på huvudet och kollade på oss med en konstig blick innan han försvan ut från rummet. Jag satt gränsle över Ulrik och lekte med hans fingrar.
"Vet du vad jag älskar?" Frågade jag.
"Nej, vadå? Mig eller?"
Jag log. "Ja det också, men det var inte det jag tänkte på nu. Jag älskar att vi har så roligt tillsammans"
"Ja, jag också" Jag böjde mig ner för att kyssa honom, han bärde sedan in mig till mitt rum igen och låste dörren bakom sig. Jag låg i sängen och följde Ulrik med blicken vad han än gjorde. Han drog av sig tröjan och jeansen, jag slängde av mig täcket och gick fram till gonom. Han la sin ena hand på min höft, den andra smekte han min rygg med. Jag gick närmare honom och kände min kropp mot hans, jag blev varm och glad inom mig. Han sökte upp mina läppar och började kyssa mig, jag besvarade kyssarna och kyssen blev mer och mer passionerad. Han lyfte upp mig och la mig sedan ner i sängen, han kom över mig och fortsatte.
"Har du tagit pillerna?" Frågade han.
"Nej.."
"Vill du göra det?"
"Nej.."
"Säker?"
Jag nickade mot honom, han log och jag var så himla lycklig..
______________________________________________________________________________________________
Så vad händer nu?
 
Vart är ni? Kändes som ni var helt borta, visst förra delen var inte den bästa. Har sådana dagar ibland, idag också kanske. Men gör mig en tjänst, lämna en liten kommentar ändå? Blir så mycket gladare och mer pepp då, då kommer det bättre delar så småningom! Puss

Kommentarer
Postat av: Em

Skriv mer!!!!! DU ÄR BÄST PÅ ATT SKRIVA!!!
Kommer det ny del i morgon elr? längtar så efter nästa del!!

2012-07-12 @ 22:48:36
Postat av: Anonym

Gud vad din novell är bra! Jag ÄLSKAR den och bli alltid lika glad när jag ser att den är uppdaterad. Jag hoppas att det kommer ett nytt kapitel imorgon. Du skriver superbra :)

2012-07-12 @ 22:53:03
Postat av: Emme

Skitbra och jättegulligt!!:D

2012-07-12 @ 23:12:43
Postat av: Anonym

mer!

2012-07-12 @ 23:13:43
Postat av: L

Asbra!

2012-07-12 @ 23:24:32
Postat av: Zelle

mer!!!!!

2012-07-12 @ 23:41:38
Postat av: Emelie

Den är ju hur bra som hälst!

2012-07-12 @ 23:55:36
Postat av: Kajsaaa

Superbra! meeeeer! <333

2012-07-13 @ 08:33:51
URL: http://www.kajsaaa.devote.se
Postat av: Rebecca

Mer, tack! :D

2012-07-13 @ 15:22:45
Postat av: Kajsaaa

snälla en del idag??? :)) Kram <3

2012-07-15 @ 09:05:06
URL: http://www.kajsaaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0