Kapitel 24

.la douleur exquise.Bow,Christmas,Pr♛Material Girls♛
 
Jag kollade på väckarklockan, den var bara 9. Ulrik låg inte bredvid mig, sovrumsdörren var stängd men jag orkade inte leta upp honom just nu.  Jag hörde fotsteg i trappen, snabbt drog jag på mig täcket igen och låtsades sova. Dörren öppnades, in kom en sjungande Ulrik.
"Ja mår hon leva, ja mår hon leva, ja mår hon leva ut i hundrade år, ja visst ska hon leva, ja visst ska hon leva, ja visst ska hon leva ut i hundrade år! Grattis på födelsedagen min stora tjej" Sa han och drog av täcket från mig. Jag låtsas gäspade och satte mig upp i sängen.
"Tack älskling" Sa jag och la mina armar runt honom för att sedan ge honom en kyss. Han ställde ner en bricka med en massa godsaker på och satte sig sidan i sängen framför mig.
"Åh, det ser smarrigt ut" Sa jag och kändes hur det vattnades på tungan. Jag tog en klunk juice och stoppade sedan i mig några jordgubbar.
 
"Jag kommer strax" Sa han och gick iväg. Jag åt upp min smörgås, stoppade sedan ner pekfingret i nutellat och slickade av fingret. Ulrik kom in till rummet igen, han hade två paket i händerna.
"Grattis på 18-årsdagen världens bästa tjej" Sa han och räckte mig presenterna. Jag tog emot dem och gav honom ett muntert leénde.
meet me somewhere elseDiscover top finds from friends & tastemakers | LockerzLuxury Crystal Inlay Necklace And Earrings Set
Jag sken upp i ett leénde när jag öppnat mina presenter och hoppade sedan på Ulrik av lycka.
"Tack tack tack! Och halsbandet? Det som var så dyrt.."
"Men det var ju till dig, så varför inte?" Jag kysste honom länge och behagligt och det här var en perfekt början på min dag.
 
"Din mamma ringde innan, vi ska hem till dig nu. Hon hälsade att om du skulle klä upp dig och fixa dig får du göra det här, för hemma hinner du inte" Jag skyndade mig snabbt in till badrummet och sminkade mig, och lockade sedan håret. Letade upp en fin klänning och matchade den med ett par pumps.
You're awesome ❤Facebookpumps | Tumblr
Jag kom ut ur badrummet, Ulrik satt på sängen. Han hade kostym på sig, hans hår var välfixerat och hans ögon var ännu finare än vanligt. Jag blev nästan lite chockad, han var så vacker. Känslorna för honom kom fram ännu mer när han var så vacker.
"Älskling, vad fin du är" Sa jag och gick fram till honom. Han drog in mig i en kram och jag kände hans goda doft, jag ville aldrig bort därifrån.
"Dudå? Min vackra stora tjej, nu åker vi innan det händer något här.. Man blir ju lite distraherad" Vi båda skrattade och jag slog till Ulrik, han kittlade mig och jag skrattade ännu mera.
 
När vi var hemma fick jag en stor överraskning, jag blev så lycklig att jag nästan började gråta. Det här skulle bli underbart!
________________________________________________________________________________________________
Kommentera? Ny del kommer imorgon om jag får ihop lite kommentarer!

Kommentarer
Postat av: Kajsaaa

Jättebra! Meeeer! <3

2012-07-12 @ 07:48:33
URL: http://www.kajsaaa.devote.se
Postat av: Zelle

MEEERRR!!!! så bra:) <3

2012-07-12 @ 10:53:17
Postat av: L

Bra!!

2012-07-12 @ 14:48:24
Postat av: Emma

Super bra!!!!!!! Mer!!!!

2012-07-12 @ 17:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0