Länkbyte + #2

Gör ett länkbyte med en super novellblogg om Ulrik förstås :). http://ullegullenovell.blogg.se/ http://ullegullenovell.blogg.se/ http://ullegullenovell.blogg.se/! Check it !
________________________________________________________________________________________________
Stuck in a Rut: Homeward Bound...Soon- Kawaii WorldBack!
Jag vaknade av att Denise kom inspringande in på mitt rum och skrek.
"Fjukoooooooost fjukooooost!" Skrek hon. Jag gäspade och stäckte ut mina ben.
"Hur mycket är klockan?"
"Åtta, men nu är det fjukost!!"
Jag som ville ha sovmorgon, vilket jag aldrig skulle få. Jag satte upp håret i en knut och gick ner till min familj som satt och åt frukost. 
"Godmorgon hjärtat" Sa mamma medans hon bläddrade i en tidning och tuggade på en rostad macka. Jag nickade och stoppade i två mackor i brödrosten.
"Vad ska du hitta på idag då?" Frågade hon sedan.
"Jag vet inte" Svarade jag emellan mina gäspningar. Jag bredde mina mackor med marmelad och åt upp dem kvickt. Precis när jag kom in på mitt rum vibrerade det i min telefon, jag sprang snabbt och tittade och på displayen stog det "Ulrik". Jag öppnade sms:et.
"Har du lust att träffas idag?"
"Eh, ja visst. I eftermiddag?"
"Ja, det blir bra. Ska fixa några saker först, vi ses"
"Ses"
Jag rotade igenom bland mina kläder och tog på mig ett par jeans och en stor t-shirt, sedan sminkade jag mig och plattade håret. Desirée gick in på mitt rum, att hon aldrig ska låta mig vara ifred.
"Kan du inte sminka mig med? Snälla snälla"
"Stick skitunge"
"Desirée akta dig, hon är på menshumör" Sa André när han stack in huvudet innanför dörren, jag räckte ut tungan åt honom och han gav mig ett fånigt leénde tillbaka. Jag hade suttit vid datorn ungefär hela dagen, Facebook hit och Facebook dit. När jag satt där helt borta framför datorn knackade någon på min dörr, jag blev rädd och hoppade till.
"Kom in" Sa jag.
Dörren öppnades hastigt och Ulrik klev in.
"Du skrämde mig"
"Oj förlåt, jag tänkte bara om vi skulle träffas eller så?" Han log med det dära underbara leéndet man inte kunde slita blicken från, varför var han så söt?
"Ja, jag kommer snart gå du sålänge" Han log och gick, när han hade gått gick jag ner för trappan, ingen syntes till. Jag gick ner till stranden som låg precis nedanför, han stog och tittade ut över havet.
"Vad tänker du på?" Undrade jag.
"Shit, du skrämde dig" Han vände sig om och såg alldeles vettskrämd ut.
"Förlåt"
"Dig"
"Vadå dig?"
"Ja, jag tänker på dig" Jag blev lite generad och ritade ringar med fötterna i sanden.
"Celine..?"
"Ja?"
"Jag måste verkligen berätta en sak som jag inte fått sagt, men jag vet inte hur jag ska berätta det" Jag kände verkligen hur hjärtat började slå, vad skulle han berätta egentligen?
"Du kan berätta allt för mig, verkligen allt"
"Men det är en riktigt speciell sak. Grejen är den att..."
______________________________________________________________________________________________
Ojojojojojoj! Nyfikna? Hihi, spänning! Tack för alla fina kommentarer, kommentera nu vad ni tycker. För ni vill väl ha en fortsättning så snart som möjligt!?:) Peace.

Kommentarer
Postat av: Julia

Så himla bra, vill bara ha mer! Du skriver dessutom som en ängel :)

2012-02-27 @ 19:23:38
Postat av: aonym

Jätte bra men azzå är inte ulrik känd han värkar inte vara det i din novell men skit samma you go girl you the best, Btw snälla kan du göra lite större text man ser inte så bra inte ditt fel att jag ser dåligt men jag vill inte att mitt face ska nuda skärmen när jag läser, Btw det var allt ;D

2012-02-27 @ 19:38:08
Postat av: Nardos:)

Skit grym är du !

du måste skriva mer :D

gärna ett till Idag så är du jättejätte snäll :D

2012-02-27 @ 20:08:16
Postat av: jessika

åå GRYM!! vill ha Mer tack =)

2012-02-27 @ 20:22:40
URL: http://ulrikmunther4ever.bloggplatsen.se
Postat av: jessika

åå GRYM!! vill ha Mer tack =)

2012-02-27 @ 20:23:34
URL: http://ulrikmunther4ever.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Mermermermer!:)

2012-02-27 @ 21:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0