Del 2

♦ Perfect Pearl ♦Kosmos, wódeczka - dobra bajeczkaSwag, Booty and the other shitLukas Anderssons foton - Profilbilder
Jag vaknar upp av att vinden susar i träden utanför mitt fönster, två gäspningar och sedan stiger jag upp ur sängen och går sedan ner till köket. Tredje dagen på sommarlovet, mamma och Daniel jobbar och jag är hemma själv med Johan. Det plingar till i min mobil, ett okänt nummer.
"Olivia?", står det.
"Ajemen", svarar jag.
"Rätt nummer:), det är Ulrik. Lust att hänga idag?"
"Visst, kommer till dig om 20 min?"
"sure"
Jag springer upp på mitt rum och byter om, samt sminka och fixa till mig lite. Jag går sedan in på Johans rum, han ligger och sussar så sött. Innan jag väcker jag honom passar jag på att ta en bild på honom, jag ler lite för mig själv och ruskar till honom.
"Mmmm?", säger han sömnigt.
"Skulle bara säga att jag sticker iväg nu"
"Vart?", frågar han.
"Spela roll", säger jag och ger han ett kaxigt leénde, han skrattar och kastar en kudde på mig men jag bryr mig inte.
 
Jag plingar på dörren och jag hör hur steg närmar sig dörren, Ulrik öppnar och ger mig ett stort leénde.
"Hej", säger han glatt.
"Hej", svarar jag minst lika glatt. Vi går upp på hans rum, och det ser ut som ett killrum brukar göra, stökigt och blått. Han säng är obäddad och persiennerna är neddragna. Jag flinar lite när jag får syn på hur det ser ut, Ulrik stirrar på mig.
"Vadå?", frågar han. "Jag är faktiskt kille", tillägger han.
"Jag har inte sagt något. Det är mysigt" Det är det faktiskt, det är mysigt på något sätt och jag trivs här trots röran. Jag sätter mig i hans säng, han sätter sig bredvid mig och ler.
"Alltså, det är suger fan..", säger han och suckar.
"Vadå? Vilket?"
"Att våra föräldrar är så jävla kära"
"Jo, men annars hade ju inte vi träffats?"
"Du har rätt", säger han men jag förstår att han inte håller med innerst inne, han menar att han gillar mig vilket inte funkar, dock så gillar jag honom också vilket är ett riktigt stort problem för är två personer gillar varandra kan vad som helst hända.
"Åh Ulrik, kan vi inte spela Fifa?", säger jag när jag får syn på hans ps3.
"Kan vi väl, om du vill förlora"
"Äsch, jag är grym"
"In your dreams", jag knuffar till honom och han börjar att kittla mig våldsamt, jag skriker och skrattar på samma gång, han skrattar också och jag njuter verkligen av att se hans fina tandrad.
 
"Okej, vi kör en match till", säger jag och suckar.
"Vadå? Oj, förlorade du? Det blev visst 13-0, oj"
"Äh, tyst med dig"
...
"Ulrik! Ser du? Såg du? Jag gjorde mål, oherre!!", skriker jag av glädje. Medans jag jublar sitter Ulrik och skrattar åt mig för att jag verkligen beter mig som en idiot.
"Sötnos, nu gör vi något annat?"
"Dålig förlorare?"
"Nej, men det börjar faktiskt bli tråkigt"
"Du har rätt, spelar du gitarr? För jag såg att det hängde väldigt många gitarrer i trappan
 
Han hämtar en gitarr och spelar en låt, den heter "Life" och är så himla bra så att jag smälter. Hans blick gör mig svettig och jag känner verkligen hur fjärilarna tar plats i min mage. När han lagt ifrån sig gitarren ger jag honom en kram.
"Det betyder ingenting", säger jag med en gråt i rösten.
"Vilket?", frågar han.
"Kramen. Jag vill det så gärna men det går inte"
"Då kanske inte detta betyder något heller?", han böjer sig fram och ger mig en mjuk kyss på läpparna, jag njuter, det gör jag verkligen men det här är helt sjukt.
"Säger du till någon att du kysste mig så är det kört Ulrik, förstår du?"
"Hemlis", säger han.
"Jag måste gå nu"
Han följer mig ner till dörren, jag skiter i att ge honom en kram nu även fast jag vill så himla mycket, när jag gått en bit plingar det till i min mobil.
"Egentligen älskar jag dig, sorry", står det och det är från Ulrik. Mina ögon blir fyllda med tårar för det är detsamma, jag älskar honom. Jag har aldrig älskat någon så snabbt, varför skulle det just vara en person som det inte går att vara tillsammans med? Skitliv..
__________________________________________________________________________________________
Så vad tycker ni?
Och jag vet att ni kan bättre än 2kommentarer, kom igen!

Kommentarer
Postat av: tova

Gud vad duktig du e! Super bra!!!

2012-12-27 @ 22:46:03
Postat av: Sofi

Jättebra! :)

2012-12-27 @ 22:57:29
Postat av: Anonym

Mer !!!

2012-12-27 @ 23:01:17
Postat av: Kajsaaa

Grymt :)

2012-12-27 @ 23:12:37
URL: http://believeindreamsforever.blogg.se
Postat av: Anonym

Så bra! :)

2012-12-29 @ 22:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0