Del 7 - rum 52

7 VENTANASilikethislifeBlog de Une-fille-joyeuse - Blog de Une-fille-joyeuse - Skyrock.com
Vi kom fram till en del i Göteborg jag aldrig varit i, det hade blivit mörkt. Ulrik drog med mig upp på ett berg som låg precis ut med havet. När vi kommer upp på berget står det ett bord uppdukat med mat, stället är fullt med ljus och på marken ligger röda rosenblad.
"Åh, herregud Ulrik! Det är så fint" Säger jag och tittar in i Ulriks ögon. Han ler mot mig och vi slår oss ner vid bordet. Det spelas romantisk lugn musik där vi sitter och äter, maten är supergod och sällskapet är det bästa man kan få.
"Jag älskar verkligen det här Ulrik" Säger jag till honom.
"Och jag älskar dig" Säger han riktigt tyst i hopp om att jag inte ska höra det, men det gör jag.
"Va?"
Han skakar på huvudet, jag blir varm inom mig och hjärtat ökar takt.
 
När vi ätit färdigt går vi ner en sväng på stranden. Jag tar av mig mina skor och Ulrik erbjuder sig att hålla dem, han tar sedan tag i min hand, jag kramar om den hårt och ler mot honom.
 
Vi går på stranden hand i hand, solnedgången lyser starkt bakom oss. Klockan tickar på och är redan halv 12.
"Jag tror det är dags att åka hem snart, pappa kommer bli riktigt orolig annars" Säger jag och han nickar.
 
Jag hoppar ut ur bilen och stänger dörren bakom mig, Ulrik gör detsamma och går fram till mig.
"Jag hade trevligt idag, riktigt trevligt" Säger han och tar tag i mina händer. Jag kramar om hans mjuka händer hårt och kramar sedan om honom.
"Jag också"
"Godnatt" Säger han och kramar om mig igen. Han går tillbaka mt bilen, jag står kvar och stirrar på honom, han ler mot mig och jag blir alldeles knäsvag.
"Vänta Ulrik" Säger jag.
"Vadå?"
"Jag hörde vad du sa förut idag, du sa att du älskade mig"
"Äsch, glöm det" Säger han tyst.
"Nej, det kan jag inte! Kan vi inte prata?"
Han nickar coh följer med mig in, pappa kommer och hälsar innan vi smiter upp på mitt rum. Han sätter sig i sängen, jag sätter mig bredvid honom och lutar mitt huvud mot hans axel.
"Sen den första dagen jag såg dig har jag varit helt besatt av dig" Börjar han, jag drar bort mitt huvud och fäster min blick på honom.
"Det blev bara mer och mer när vi höll kontakten, när jag fick se dig varje kväll" Fortsätter han. "Tillslut upptäckte jag att det inte fanns någon annan för mig, jag försökte faktiskt att bli kär i en annan tjej för jag trodde att det aldrig skulle bli vi, men det gick inte. Mina känslor för dig var så stora, det gick inte att förstöra det lilla vi hade. Därför tror jag att jag älskar dig"
 
Jag vet inte vad jag ska säga, jag sitter som en staty och stirrar på honom. Jag hade ju känslor för honom också, riktigt starka. Ulrik, han var speciell. Istället för att säga något överraskar jag honom något rejält, han lägger mina armar runt hans hals och för mitt ansikte närmare hans, hans händer placerar sig på mina höftben och nu är vi bara några centimeter från varandra, våra pannor möts och blickarna fastnar i varandra, han söker upp mina läppar och kysser mig mjukt, jag besvarar kyssen och stänger försiktigt mina ögon. Jag flyttar mig närmare honom och sätter mig i hans knä, han förtsätter att kyssa mig samtidigt som han drar sina händer över min rygg. Våra läppar lämnar varandra och jag ser djupt in i Ulriks ögon.
"Wow" Säger jag och ler mot honom.
"Jag säger detsamma, men jag tror det är dags att gå nu" Jag nickar och följer med honom ner till dörren, innan han går kramar han om mig. Jag går sedan in till vardagsrummet där pappa och Daniel sitter och tittar på film. Jag ler fånigt för mig själv och ser att dem ser mig.
"Vad har hänt?" Frågar Daniel.
"Nä, inget speciellt"
"Jo, något är det"
"Hon har blivit kysst" Säger pappa retande.
"Nej! Pappa, sluta"
"Uhuhuhu, Ulrik huh?" Säger Daniel.
Jag kastar en kudde på dem och går sedan upp på mitt rum och slänger mig i sängen, det ända som finns i mitt huvud just nu är Ulrik.
__________________________________________________________________________________________
Förlåt för min dåliga uppdatering! Har varit bortrest, men det är skönt att se att ni fortfarande är kvar här! Kommentera nu, så kommer nästa imorgon!! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mer!!!!

2012-08-06 @ 13:57:35
URL: http://ulrikgull.blogg.se
Postat av: L

Så himla bra!!!

2012-08-06 @ 18:10:30
Postat av: Em

Grymmmmmm mmmmmeeeerrr!!!!

2012-08-07 @ 20:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0