Del 14 - rum 52

I Love Fashion *Photography Images, Page Photography, Summer PhotographyOcean of Fun Gold Rhinestone Starfish Necklace
Jag vaknar upp av att jag ligger på Ulriks bröst morgonen därpå, hans varma andetag nuddar vid min nacke och jag ryser.
"Godmorgon underbaring, hur mycket är klockan?" Frågar jag sömnigt.
"Halv 8, frukosten serveras från halv 9"
"Okej! Dags att stiga upp nu latmask" Säger jag och ställer mig upp, jag tar tag i Ulriks hand och försöker dra upp honom, han får ner mig så att jag hamnar över honom.
"Ulrik, kom igen nu!"
"Jaja, bara en kyss"
Jag nickar och kysser honom lite lätt, sedan följer han med mig upp. Jag byter om till bikini och slänger sedan på mig en strandklänning över.
 
Vi går ner mot frukosten och sätter oss ute i solen.
"Vad tänker du på? Frågar han.
"Typ mamma.. Det är 5 månader sen idag" Säger jag med en gråt i halsen.
"Gumman, det är okej att gråta! Jag finns här för dig"
"Kan du lova mig en sak Ulrik?"
"Vad som helst, vad som helst"
"Vill du sjunga med mig på begravningen?"
"Mer än gärna" Säger han och smeker min kind lite lätt.
 
Vi tar våra handdukar och beger oss ner till stranden som bara ligger några meter från hotellområdet, solen gassar och sanden bränner under fötterna, vi lägger oss i varsin solstol och börjar att jobba på brännan.
"Jag går och tar en vatten i baren, vill du har något?" Frågar jag.
"Ja, en cola kan jag ta"
Jag nickar och hoppar i mina flipflop och går sedan till baren som ligger några få meter bort ifrån där vi ligger.
"A water and a coke please" Säger jag glatt.
"Here you are, sweetie"
"Thank you" Säger jag och går tillbaka till Ulrik, han sätter sig upp i solstolen och tar en klunk cola.
 
"Han raggade på dig" Säger Ulrik, han förvånar mig lite.
"Haha, Ulrik! Sluta nu, han var dessutom inte snygg"
"Men jag förstår det, du är perfekt"
"Ulrik snälla, va inte svartsjuk! Du är den enda för mig, och det vet du"
Jag går fram till honom och slår armarna om honom, han lyfter upp mig och springer ner till vattnet med mig. Jag fnissar och hans manliga skratt får mig att le, han släpper ner mig i vattnet så jag landar med ett vädligt plask.
"Åh, Ulrik! Det här ska du få för" Säger jag och försöker springa efter honom i vattnet, klumpig som jag är trillar jag. Han står i vattnet och skrattar åt mig.
"Åh, gullet! Kom här" Säger han och jag går fram till honom, han kramar om mig hårt, jag böjer mig ner och tar upp sand från botten på havet, innan han hinner märka något är hela hans ansikte insmetat i sand.
"Din skitunge!"Skriker han och får tag på mig bakifrån, jag lägger mig ner i det grunda vattnet. Han lägger sig bredvid och smörjar in min mage med sand.
"Det är faktiskt skönt" Säger jag. Han böjer sig ner och möter mina läppar i en perfekt passionerad kyss.
 
Klockan närmar sig sex på kvällen, jag hoppar ut ur duschen och ser mig i spegeln. Efter första dagen så är jag en liten pepparkaka, pågrund av att min mamma hade väldigt mörkt pigment för att hon var spansk. Jag virar handduken om mig och går ut till Ulrik, han ligger i soffan och kollar på turkisk tv.
"Förstår du mycket?" Säger jag och skrattar.
"Haha, njae inte så"
"Då kan du smörja in mig istället" Han nickar och smörjar in mig med after sun över hela kroppen.
 
Efter middagen bestämmer vi oss för att ta en taxi in till gamla stan. Vi går ut och in i små roliga affärer som ligger på rad efter varandra i staden. Vi går in i en smyckesaffär som har mycket fina smycken, jag får syn på ett halsband som jag skulle göra precis allt för att få det, dock så var det ju inte det billigaste.
"Kom ska vi gå?" Säger jag.
"Njae, du kan gå sålänge. Jag kommer snart" Jag går ut och ställer mig utanför butiken medans Ulrik skulle gå ett varv till.
 
När han kommer ut har han en ask i sin hand.
"Varsågod" Säger han och räcker fram den till mig.
"Va? Vad är det här?"
Jag öppnar försiktigt asken, ett leénde sprider sig över mina läppar och jag blir alldeles överlycklig, i ligger halsbandet jag kollat på.
"Ulrik! Du hade inte behövt kö.."
"Schh! Vänd dig om"
Jag vänder mig om och jag sätter på mig halsbandet, jag blickar in i hans fina ögon och kysser han mjukt och passionerat.
"Tack, jag älskar dig"
"Ingen orsak, jag älskar dig också världens finaste prinsessa!"
__________________________________________________________________________________________
Så, nu är del 14 klart! Jag hoppas ni gillar den, och visst är Ulrik gullig? Hihi.
 
Snälla släng in lite kommentarer nu :-)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Så bra mer!!!!!!

2012-08-26 @ 20:38:01
URL: http://novellenomulrikmunther.blogg.se
Postat av: Em

Grym novell!!! MER!!

2012-08-26 @ 21:32:48
Postat av: Tora (torathestar.blogspot.com)

Såklart Ulrik är gullig ;).

Superbra :D

2012-08-26 @ 21:48:55
URL: http://torathestar.blogspot.com
Postat av: Linn

Jättebra! :D mer mer!

2012-08-26 @ 22:00:59
Postat av: L

Jääättteeeebraaaa!!!

2012-08-27 @ 07:49:10
Postat av: Kajsaaa

jättebra! :)

2012-08-27 @ 16:02:22
URL: http://kajsaaa.devote.se
Postat av: Anonym

super bra, meer! försök att inte få det för överdrivet gulligt bara, blir lite tjatigt då, haha! men super bra iaf! ;D

2012-08-27 @ 18:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0