#14

Fattar inte det här med blogg.se, mitt kapitel upp för 4dagar sedan åh blir så arg när det inte publiceras, men här har ni det och ja! Det är avslutningen på denna novell, för nu är det så att jag har en massa idéer som jag bara vill skriva ut på en ny novell, lovar att den kommer bli minst lika bra! Ni är så fina allihopa!!!
________________________________________________________________________________________________

1 vecka senare.

Det hade blivit kväll här i Thailand, jag låg framför tvn med en filt för jag började få lite frossa. Ulrik kom och la sig bredvid mig i soffan.
"Du, jag måste prata lite med dig" Sa han och jag kände mig osäker.
"Eh, okej prata på"
"Du vet när vi hade sex eller så.." Han blev lite generad.
"Ja?"
"Använde du p-piller?"
Jag suckade.
"Vart vill du komma?" Sa jag med en gråt i rösten.
"Ne, men jag vill bara veta. Vi kan ju liksom inte bli föräldar ännu, eller?"
"Ulrik, var inte orolig. Jag glömde ta mina tabletter men jag är inte gravid, jag har min mens som vanligt så det är lungt" Jag kysste honom och han log.

Jag la mitt huvud mot hans bröst och försökte sova, imorgon skulle vi lämna Thailand för den här gången.

Jag vaknade nästa dag av att Ulrik låg och snarkade lite sött, jag steg upp och drack ett glas juice innan jag väckte Ulrik. Jag gick in i sovrummet där han låg, solen bländade mina ögon och jag kisade. Jag gick fram till honom och kysste honom på kinden för att se om han var vaken, jag satte mig på sängkarmen och lekte lite med hans hår, "jag älskar dig" sa jag och reste mig sedan. Han tog tag i min hand och drog ner mig så jag hamnade över honom, jag satte mig på honom, han log.
"Jag älskar dig också, jag har alltid gjort det. Jag vill ha en framtid med dig" Sa han.
Jag log, för varje sekund blev mitt leénde bara större och större.
"Jag vill ha små Celineisar som springer omkring  runt oss med lika vackra ögon som du har"
Jag var nära på att brista ut i gråt, han var så fin.
"Och jag vill ha en massa Ulrikar som sjunger lika fint som du"
Han kysste mig och sedan begav vi oss av till flygplatsen.

Hemma
När vi kommit hem sprang jag in till mamma, pappa och mina syskon. Jag gav de alla varsin kram och små fina presenter som jag hade köpt i alla dessa marknadsstånd som fanns i Thailand. När jag var här hemma märkte jag verkligen hur brun jag var, eftersom alla i Thailand var ganska så bruna.
Twitter / HomeTumblr,,,Red baseball hats & Thunderstorms <3 - PolyvoreBeautiful Love <3 - PolyvoreEline x, Photographie . - HyvesInstagram
Jag visade lite bilder som jag tagit där.
"Pussbilder, pussbilder, pussbilder. Fjolligt" Sa André och skrattade.
"Haha, sötis. Jag har saknat dig" Jag gick fram och kramade honom, han kramade tillbaka för ovanlighetens skull.

3år senare.
Mitt och Ulriks förhållande höll fortfarande i sig, dock hade vi haft våra stunder som vi "hatade" varandra, men de gick över så fort och vi har märkt att vi inte kan släppa taget om varandra. För ungeför ett halvår sedan flyttade vi till ett jättefint hus som ligger ut med Göteborgs kust, han skämmer bort mig som om jag vore ett litet barn.
ULife Of Royaltyinterior - Wallpaper (#623046) / Wallbase.cc

Jag kom ut från sjukhuset och var alldeles uppspelt, Ulrik var inte hemma och jag visste inte vad jag skulle göra. Jag satte mig på en bänk utanför sjukhuset och tog upp mobilen. Svara, svara, svara tänkte jag för mig själv, och det gjorde han.
"Hej älskling" Sa han.
"Ulrik Ulrik. Lyssna på mig noga, jag vet att du kanske inte vill att detta ska hända men.. Du kommer bli en perfekt pappa, jag lovar. Jag älskar dig så mycket"
"Vänta, vänta här nu. Är du gravid? Ska vi ha barn?"

Jag var alldeles kallsvettig, det var en dröm. Men det var ju sant, jag är gravid och Ulrik kommer hem idag. Jag satt i flera timmar och tänkte hur jag skulle berätta det för honom. Jag hörde bilen komma och jag satte mig i soffan och jag hade flera tusen fjärilar i magen.
"Celine, hjärtat! Jag är hemma" Skrek han. Jag gick ut till honom i hallen.
"Vad är det?" Frågade han, du ser så misstänksam ut.
Jag gick fram till honom och tog tag i hans händer, jag drog upp min tröja och la sedan hans hände på min mage. Han öppnade munnen och såg helt förskräckt ut, jag log och det kom en tår.
"Ska vi? Är du? Åh! Celine, ska vi ha barn?"
Jag nickade till svar, han lyfte upp mig och kysste mig flera gånger, sedan släppte han ner mig och smekte min mage och gav den en mjuk kyss.

9 månader senare.
Efter nio månader visste jag att det var tvillingar vi skulle ha, en kille och en tjej, det beräknade datumet skulle vara den 24juni, och idag var det den 19juni.
The Five Scariest Facts About Pregnancy : CollegeCandyFotky na nástenkeUntitled

Mina värkar sattes igång lite då och då men än så länge gjorde det inte jätteont. Ulrik satt i sitt arbetsrum och jobbade lite, jag stack in huvudet.
"Jag går och lägger mig" Sa jag.
Han vände sig om och log. "Hur mår du egentligen? Du är alldeles blek"
"Jag mår bra, men värkarna kommer lite då och då"
"Ropa på mig om det är något"
"Godnatt"
Jag vände mig om och började gå.
"Du?"
Jag vände mig om.
"Jag älskar dig, du kommer bli en perfekt mamma" Sa han.
"Jag älskar dig också! Ulrik... Jag tror att jag kissade ner mig, eller?"
Han skyndade sig fram till mig, jag var alldeles blöt mellan benen. "Vattnet har gått" Sa han och han hämtade BB-väskan, sedan skyndade vi oss ut i bilen. Värkarna var värre än vad dem varit innan nu. Jag tog djupa andetag hela vägen in till BB. Vi fick komma in direkt, och jag kände att det var dags när som helst. Jag fick ta på mig en sjukhusrock och lägga mig ner direkt, jag fick lustgas att andas i. Ulrik satt bredvid mig och höll mig hårt i handen, han kysste den varannan minut ungefär.

Några timmar senare.

Båda bebisarna var ute, jag grät. Det var den värsta smärtan jag varit med om, men jag klagar inte. Jag hade två fina små bebisar som skrek i min famn. Flickan hade precis som Ulrik sa, mina ögon. Pojken hade Ulriks leénde och näsa. Namen hade vi redan bestämt för längesedan, flickan skulle heta Aprilia och pojken skulle heta Maximilian.

5år senare.
Tiden gick fort, jag var redan 24år, Ulrik var 26. Och våra fina små barn hade redan hunnit fylla 5år.
Top gyermekmodellek a világon – Elképesztő képek | KépvilágUntitledYOU ARE FUCKING BEAUTIFUL
Och på tal om barn så har vi även fått tillökning i familjen. För två år sedan föddes en liten söt pojke vid namn Melwin Ulrik Munther.

Min framtid var bara påbörjad och den var underbar, jag lever i en dröm.
_____________________________________________________________________________________________
Yeahyeahyeah!! Suttit i över en timma med denna delen nu, hoppas ni uppskattar det! Imorgon kommer första delen på min nya novell! Skriv vad ni tycker nu! Kram.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh så bra! Ser fram emot den nya novellen :)

2012-04-23 @ 16:12:12
Postat av: Anonym

Jättebra slut! Kommer den nya novellen också vara om ulrik eller? :)

2012-04-23 @ 18:19:56
Postat av: Anonym

bra slut! hoppas att den nya novellen också handlar om ulrik ;))

2012-04-23 @ 21:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0