#13

1vecka senare!

Jag stog i badrummet och hade precis duschat när Ulrik kom inspringande med en telefon i handen.
"Här, det är din mamma" Sa han och gav mig telefonen, sedan satte han sig på toaletten.
"Hallå?"
"Åh hej gumman! Hur har ni det? Ulrik säger att ni har det jättebra, men jag vill ju höra det av dig också. Jag saknar dig så mycket älskling!"
"Ta det lungt mamma. Vi har det jättebra, jag njuter av varje sekund. Jag saknar dig också, men vi träffas snart, kan inte snacka mer nu, Ulrik och jag ska ha myskväll"
"Åh, min stora flicka. Puss"
Jag gav telefonen till Ulrik och skrattade.
"Mammor" Sa jag och han log, sedan reste han sig upp och gav mig en snabb kyss på munnen innan han gick ut igen.

Jag tog på mig ett par mjukisshorts och ett för stort linne, sedan gick jag ut till Ulrik. Han satte på trappan utanför våran fina villa, jag satte mig bredvid honom.
"Vad tänker du på?" Sa jag och drog handen genom hans hår.
"Allt, inget, dig, mig, oss" Han lyfte blicken och kollade min djup blick in i mina ögon. "Du är så fin" Viskade han i mitt högra öra, jag gav honom en kram och andades sedan ut mot hans axel.

Ibland kände jag mig osäker om jag verkligen var allt för honom, men när han berättade sånt för mig blev jag så lycklig och visste att han verkligen älskade mig.

En stund senare låg vi i soffan framför en film och myste, han lekte med mina fingrar och kysste min hårbotten varannan minut ungefär..
"Tyck inte att jag är konstig som frågar men.. Är du oskuld?"
Jag brast ut i skratt, inte trodde jag att Ulrik skulle fråga något sådant.
"Asså haha! Hjärtat, haha" Jag fick inte fram något mer att säga.
"Så, ja/nej?"
"Tyck inte att jag är helt konstig, men ja"
"Skojar du?"
"Vadå? Jag är rädd Ulrik, jag vill vara säker"
"Förlåt stumpan, men du som ser så bra ut, så jag tänkte bara, ja du vet"

Det blev en ganska pinsam tystnad, jag kysste honom och han tog tag i mig, just nu var jag säker, jag var alltid säker när det gällde mig och Ulrik. Kyssen blev hetare och hetare, och han bar in mig till sovrummet.

När jag vaknade nästa morgon var jag bara så lycklig, jag var inte oskuld längre och jag låg bredvid Ulrik världens finaste. När jag reste mig upp såg jag att mina underkläder låg på golvet, jag log och gick sedan ut och tog på mig min bikini.
______________________________________________________________________________________________
Haha! Äntligen, åh jag känner mig så j*vla dum som inte uppdaterar! Ska bli ändring, jag lovar! Kommentera nu alla fina, puss!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

jättebra!

2012-04-11 @ 14:06:40
Postat av: Anonym

Super bra, älskar din novell! :D

2012-04-11 @ 18:41:52
Postat av: Matilda

Jättebra! Läs gärna min också - http://sverigesmuntherastenoveller.blogg.se

Postat av: Matilda

Jättebra! Kolla gärna in min blogg också - http://sverigesmuntherastenoveller.blogg.se/

Postat av: isabel

grymt bra :)

2012-04-13 @ 13:24:10
Postat av: Linn

Grymt bra :D

2012-04-13 @ 22:19:18
Postat av: Anonym

Dålig uppdatering!!! :((

2012-04-14 @ 21:18:14
Postat av: Linn

Snälla updatera! Du skriver ju så sjukt bra, måste få veta fortsättningen! :)

2012-04-17 @ 21:57:32
Postat av: Anonym

Om någon vill läsa en till novell så läs gärna denna: jensulrikmunthernovell.webblogg.se :) <3

2012-04-18 @ 16:23:27
URL: http://jensulrikmunthernovell.webblogg.se/
Postat av: rebecka

så grymt bra!

2012-04-22 @ 17:17:00
URL: http://rebeckajohaansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0